Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

zou dit wel waar zijn???

<a class="postlink" href="http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Opel/Omega/3EVLT/algemeen.htm?total=167&pos=102" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Ope ... 67&pos=102</a>

Ik geloof het niet helemaal. Kijk en oordeel zelf.

Gr Jack
 
A

Anonymous

Gast
Het leuke hieraan is,
dat het instructieboekje vaker is gebruikt dan de Omega _O- _O-
 

Vega

Medewerker
Administrator
€ 8000,00 voor een '95 lijkt me een beetje erg veel.
Wel weinig kilometers
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Tja het kan, als ik zo op de site van de handelaar rondkijk hebben ze wel meer van dit soort auto's: import, weinig km's, veel euro's.

Toch heeft het wel wat.

Persoonlijk zou ik voor dat geld echter liever zelf wat moois uit Duitsland gaan halen.
 
A

Anonymous

Gast
Van een oud vrouwtje geweest. Eerste eigenaresse(1930). _/-\o_
 
Ik denk wel dat km stand klopt !! als je naar de (slijtbare) plekken kijkt van het interieur, en naar het deurpaneel greep enz.. dat is allemaal nog nieuw ! en wat Jacco al zegt, ze hebben meer auto's met nette km standen te koop. en zeker als de History erbij zit, dan geloof ik het wel !
 
Zou goed kunnen.

Ga een keer kijken als het in de buurt is :P

Maar nog veels te veel geld vind ik, voor 5000 zou ik nog een keer achter m'n oren krabben, maargoed is ie dan al op kenteken is ook nog de vraag. En dat een auto van dat jaar zo weinig kilometers heeft wil dus zeggen dat de auto vaak heeft stil gestaan wat ook weer niet goed is voor de auto.
 
Tinuske zei:
Zou goed kunnen.

Ga een keer kijken als het in de buurt is :P

Maar nog veels te veel geld vind ik, voor 5000 zou ik nog een keer achter m'n oren krabben, maargoed is ie dan al op kenteken is ook nog de vraag. En dat een auto van dat jaar zo weinig kilometers heeft wil dus zeggen dat de auto vaak heeft stil gestaan wat ook weer niet goed is voor de auto.


5000 vindt ik echt niet veel voor een beetje fatsoenlijke Omega B2. Die van mij kostte hetzelfde. Uiteraard is die van mij dan wel een originele Irmscher, welke nog steeds compleet was(dus optisch; achterdemper,voorlip,achterspoiler e.d. alsook het onderstel), maar hij had ook al net 2 ton gelopen. Maar het enorm goede onderhoud en perfecte/complete onderhoudshistorie met iets van 35 losse rekeningen; had voor mij een enorme meerwaarde. Liever een bak die 5 jaar oud is en 150.000 gelopen heeft, dan eentje die 5 jaar oud is en 5000 gelopen heeft. Die eerste heeft al zijn km's op de snelweg afgelegd, en daardoor alsnog weinig slijtage. Die tweede is niet verder gekomen dan het volgende dorp, en is daardoor nog nooit fatsoenlijk op temp. gekomen. Wat ook weer veel nadelen met zich mee brengt. D'r zit natuurlijk ook een grens, en die zit bij mij zo rond de 3 ton. Zou nooit een auto kopen met een km-stand van 3 ton of hoger, ongeacht het goede/perfecte onderhoud. Zou een eigen auto nooit weg doen rond die stand(simpelweg omdat ik mijn onderhoud altijd perfect doe), maar ik zou er niet eentje gaan kopen met die stand. Wat mij betreft is die 8000 dus ook niet teveel voor die auto, maar technisch gezien kun je die km-stand ook op diverse punten nadelig uitleggen.

Vriend van me heeft ooit een golf gekocht van 20 jaar oud, met maar (echt origineel) 16.000 km gelopen. Daar is dus in een half jaar tijd en 25.000 km echt ALLES aan kapot gegaan, wat maar kapot kon gaan. Uitlaatdempers zijn gewoon uit elkaar gesprongen omdat die volledig dichtgekoekt zaten door de kleine afstanden en hij er in 1x 180 mee ging rijden, zelfs de remzuigers zaten gedeeltelijk vast omdat het nooit gebruikt werdt. Dus lage km-stand is niet altijd positief. Ook voor de roest is het beter als de auto vaker op de weg te vinden is, dan wordt de boel eens goed doorgelucht en geblazen. Als de auto op een plek staat waar het al dan niet toevallig net eventjes wat vochtig is, en de auto blijft daar gedurende langere tijd staan en wordt niet eens goed doorgelucht op de (snel)weg, krijg je ook roest op de meest rare plaatsen.
 
'Bijtellingsvriendelijk', hoe zit dat dan ? omdat ' ie meer dan 15 oud is ?

Verder echt een keurige wagen. Eentje uit de catogerie 'nieuw uit de doos', maar ben erg benieuwd naar de staat van de motor, of er wel een beetje leven inzit (nog).

16 jaar lang mee naar de buurtsuper gereden, en 1x p/j naar de Opel voor een beurt en een stempel. :O
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Bijtellingsvriendelijk: Stel je gaat hem zakelijk rijden, dan hoef je nu alleen de dagwaarde op te tellen bij je inkomen, in plaats van de nieuwwaarde.
 
Bovenaan