Hallo beste leden,
Na een avond worstelen om lid te worden (gmail werd niet geaccepteerd en captcha problemen) toch kunnen aanmelden.
In de jaren 90 heb ik 3 Omega's gehad. Een 2.0 16, een 2.4 en 2.5 v6. Na 20 jaar Volvo (v70 en xc70) dichterbij het werk gaan wonen
en als oude liefde een Omega 3.0 gezocht. En gevonden. Uit 2000 en 180.000 gelopen. Zwart metallic en crème interieur.
Uiteraard met roest, wat een project wordt. Maar ook een zwaar sturende auto. Pomp is in orde. Maar ben bang dat het toch het stuurhuis is.
Wat volgens kenners een probleem is omdat de motor gelift moet worden. Is dat ook zo? of zijn er nog andere oplossingen?
Ik hoop hier mijn antwoorden te vinden en vooral een hoop gezelligheid en gelijkgestemden omdat het gewoon een tijdloze mooie auto is..
Groeten uit Eindhoven
Adriaan.
Na een avond worstelen om lid te worden (gmail werd niet geaccepteerd en captcha problemen) toch kunnen aanmelden.
In de jaren 90 heb ik 3 Omega's gehad. Een 2.0 16, een 2.4 en 2.5 v6. Na 20 jaar Volvo (v70 en xc70) dichterbij het werk gaan wonen
en als oude liefde een Omega 3.0 gezocht. En gevonden. Uit 2000 en 180.000 gelopen. Zwart metallic en crème interieur.
Uiteraard met roest, wat een project wordt. Maar ook een zwaar sturende auto. Pomp is in orde. Maar ben bang dat het toch het stuurhuis is.
Wat volgens kenners een probleem is omdat de motor gelift moet worden. Is dat ook zo? of zijn er nog andere oplossingen?
Ik hoop hier mijn antwoorden te vinden en vooral een hoop gezelligheid en gelijkgestemden omdat het gewoon een tijdloze mooie auto is..
Groeten uit Eindhoven
Adriaan.