Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

één v/d de 10 beruchtste auto's

344bl2b.jpg



Bron MSN : <a class="postlink" href="http://auto.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=154112368" onclick="window.open(this.href);return false;">http://auto.nl.msn.com/foto/gallery.asp ... =154112368</a>
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Verkeerde foto erbij ook nog. Hij had een B1 MV6 van de eerste serie, donkerblauw of zwart.

Kansloos figuur.
 
Als de Omega voor zo'n stomme reden in de top 10 van beruchtste auto's staat, vraag ik me af waar de écht beruchte auto's zijn gebleven in die top 10. Toyota, gaspedaal(+legio andere problemen), anyone? Dáár zijn écht mensen mee dood gebleven, en dat was écht een misfabricatie....
 
Toch werkt de cruise in me pa z'n Vectra anders dan in de omega. Bij de omega kan je altijd op de cruise naar de laatst gereden snelheid toe, bij mijn pa moet je dan eerst het gas aanraken.
 
240 uur dienstverlening na een moord is natuurlijk totaal uit verhouding.
Geen idee of er, achter de coulissen, nog een deal is gesloten met de getroffen familie...
Maar als ik verdacht zou worden van één of andere misdaad, weet ik wel dat ik de nodige research zou doen naar dit soort, zoals Jacco al zo mooi omschreef, kansloze figuren.
Hij moest zich zijn ogen uit zijn kop schamen...

Daarbij: ik rij al aardig wat jaren Omega en ben flink wat Omega eigenaren tegen gekomen, maar heb zoiets absurds nog nooit gehoord/gelezen/gezien.
 
warhamstr zei:
Toch werkt de cruise in me pa z'n Vectra anders dan in de omega. Bij de omega kan je altijd op de cruise naar de laatst gereden snelheid toe

Nee hoor, niet onder een bepaalde snelheid! ik dacht iets van 35km/h...

warhamstr zei:
bij mijn pa moet je dan eerst het gas aanraken.

Echt!? wist ik niet, nog nooit eerder gehoord!
Heb ook regelmatig met nieuwere Opels gereden, maar nog nooit gemerkt...
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Niels zei:
warhamstr zei:
Toch werkt de cruise in me pa z'n Vectra anders dan in de omega. Bij de omega kan je altijd op de cruise naar de laatst gereden snelheid toe

Nee hoor, niet onder een bepaalde snelheid! ik dacht iets van 35km/h...

Volgens mij bij een B1 wat later dan bij een B2.. met mijn B1 lukt dat inderdaad vanaf zo'n 35km/h, de B2 accepteert zo'n commando @ 30km/h

Niels zei:
warhamstr zei:
bij mijn pa moet je dan eerst het gas aanraken.

Echt!? wist ik niet, nog nooit eerder gehoord!
Heb ook regelmatig met nieuwere Opels gereden, maar nog nooit gemerkt...

Bij de Vectra C GTS van mijn pa werkt dat volgens mij ook zonder eerst het pedaal aan te raken. Wel wederom pas vanaf een bepaalde snelheid.
 
Bovenaan