Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

2 Omega's uit Bleiswijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat het wel zo netjes is, stel ik me ook even voor.

Ik ben JP, woon en werk in Bleiswijk en ben momenteel in bezit van 2 Omega 2.5 V6 Centennial Automatics (beiden nog blauw ook).
Hoe hou ik ze uit elkaar?
Ik heb ze beide opgemeten en het zit 'm in de lengte! De lichtblauwe sedan in korter dan de donkerblauwe caravan. 8)7

De caravan is mijn gebruik-auto, omdat de sedan op instorten staat. Een miskoopje kan je het noemen. Nu gebruik ik de sedan als donor voor het vervangen van mankementen aan de caravan.

Ik hoop jullie nog eens tegen te komen, hetzij op het forum, hetzij in levende lijve.

*O*
 
Moet ik wel even zien uit te vinden hoe ik foto's hier op het forum krijg. Zodra ik het door heb zal ik ze zeker plaatsen! :)
 
Hoi JP,

Welkom op het OOP.
Er staat wel ergens een how to over hoe je foto's kan plaatsen.
Het makkelijkste is een account bij photobucket (of een andere gigant) aanmaken en daar de foto's te uploaden. Het enige wat je dan hier moet doen is een linkje van die foto plaatsten.
Veel plezier hier.

Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Jean! Mooi dat je na een wat minder succes met de sedan toch weer voor een Omega bent gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan