Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

3.0 v6 Loopt op 5 cil

Berry

OOP Huisleverancier
Ik heb iets waar ik niet uit kom en hoop dat jullie kunnen helpen.
Heb een 3.0 van 2000 waarvan ik op cil 1 geen vonk heb,heb uiteraard eerst alle bougies vervangen maar dat had geen resultaat.
Daarna heb ik de bobine en kabels vervangen en nog steeds geen vonk gggrrrrrr,toen bij een andere auto die goed loopt de bobine en kabels gewisseld maar nog steeds geen vonk. |:(
 
R

Ralph

Gast
Signaal van de krukassensor meten.<br /><br />-- 02 feb 2013 01:04 --<br /><br />Signaal van de krukassensor meten.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Zo de auto is weer een dikke 6 pitter geworden :)
Maar met uitlezen dacht de OP-Com toch echt dat het een 4 pitter was :)(
IMAG1086_zps664e6089.jpg

Dus zo zie je maar weer dat het na het proberen van 2 dis modules en kabels de moed niet moet opgeven |:( want bij de derde module was het raak en had ik eindelijk een dikke vonk :)
IMAG1087_zpsaf736af9.jpg
 
Ik was er bij, en mocht nu ook weer mee ( ik was ook met Berry mee toen hij hem ophaalde) met de proefrit. En kan dit zegen, dit poesje snort weer mooi. Het is Berry weer gelukt met zijn kunde en zeer belangrijke hulplijnen d:)b om van een auto voor de sloop, een goed lopende auto te maken. _/-\o_

Mvg, JW Smedinga
 
Bovenaan