Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Aangereden en weggereden

Colinh

Donateur 2023
Kom ik gisteravond van mijn werk, rij naar huis en was in gesprek met m'n vrouwtje dus ik lette niet 100% op.
Tot ze opeens roept pas op !! Schiet er een Seat Inca dik een halve meter mijn rijbaan op.. En baf mijn spiegel tegen zijn spiegel. Ik keek in mijn spiegel en zag een dikke roetpluim en weg ging hij.

Ik kon gelukkig keren dus ik ging er als een speer achteraan. Helaas een kleine 10 km verderop raakte ik hem kwijt, zijn voorsprong was te groot en om geen ongelukken te veroorzaken kon ik niet overal het andere verkeer inhalen.
Hij reed als een dwaas door rood en bij voorrangskruizingen keihard door. Maar in Hillegom ging hij een wijk in en hij was me te ver.

Ik geloofde het gewoon niet.. Die spiegel, vind ik onwijs klote, maarja jammer dan. Je stopt toch gewoon even en zegt ja sorry ik lette ff niet op :? :? :?

M'n meisje had nog wat gefilmd maar helaas beeld niet scherp genoeg voor zijn kenteken.

Word het toch tijd voor zo'n dashboardcamera denk ik..

Spiegelkap lag op de weg, maar gelukkig heeft iemand hem nog op de stoep gelegd. Maar goed, wel gebarsten en spiegelglas is ook niks meer.


DSCF4757.jpg


DSCF4758.jpg



Vanmiddag aangifte gedaan, maarja de politie kan natuurlijk niks zonder kenteken.


Opvallend was die Seat wel helemaal wit gespoten, dus handgrepen en bumpers, dus mocht ik er toevallig in dorp eentje tegenkomen, inclusief kapot linkerspiegel is hij voor mij.. :k
 
Godv......, idd waarom stop je gewoon niet ff, een ongelukje kan iedereen overkomen,

Maar de kans dat je hem nogmaals ziet is idd vrij groot want als hij een beetje bijzonder is dan valt hij meteen op.
Ik hoop dat je hem idd nog treft, en dan meteen kenteken noteren en politie bellen, misschien dat ze dan wel iets kunnen doen.
 

richard66

500.000+
idd klote en dat ze dan ook nog gewoon door rijden . :(

in plaats van stoppen en het even netjes af te handelen .

Maar gelukkig heb je alweer een nieuwe gevonden bij Berry

gr Richard :b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Kansloos, zoiets los je toch even op. Hoeft hem z'n no claim niet eens te kosten, een vervangende spiegel regelen en klaar. |:(
 

Vega

Medewerker
Administrator
Mooi waardeloze actie, waarschijnlijk was er meer mis me de bestuurder omdat die er zo vandoor ging.

Dus allemaal opletten voor een witte Seat.
 

yoyo

The UK brothers
Bah, wat een waardeloze mentaliteit, maar ik dek hetzelfde als Peter ...... er zal wel meer aan de hand zijn, anders neem je niet zo
idioot het hazenpad.
Maar toch weer mooi dat vanuit Fryslân weer een spiegel onderweg is toch?

Nou Succes maar weer Colin.
 
Zo dan ! Ben je ff lekker mee.. Schijtvolk.. Ik hoop dat ie er boetes aan overhoudt die n paar keer zo duur zijn dan n spiegel ! Ik hoop dat je m vindt !
 
Die had vast iets te verbergen Colin ! anders doe je niet zo ! (ook al doen mensen soms rare dingen al schrik reactie..)

Sund man :|
 
ach weet je, je kan naar de politie gaan en de kans dat die iets doen is klein,
ik heb het zelf mee gemaakt,
heb getankt met mijn Corsa, betaald en loop terug naar mijn auto, zie ik ineens een deuk en dikke zwarte streep
over mijn bestuurders deur, ik vraag aan de eigenaar van het tankstation of er beelden zouden kunnen zijn.
Hij kijkt dit na en ja er staat een auto op de beelden die idd mijn corsa kust.
Ik met dit verhaal naar de politie en vertel er bij dat het op beeld staat.
Procesverbaal wordt op gemaakt en de agent in kwestie zegt dat ze de beelden gaan opvragen.
2 weken later kom ik weer tanken en informeer of ze de banden hebben opgehaald/bekeken,
het antwoord was nope/nada/niet dus.
nog geen week later krijg ik een brief van de politie dat er niet genoeg aanknopingspunten zijn
en dat het dossier wordt gesloten.
Ik heb nog een hoop herrie staan schoppen op het politieburo werd eerst vriendelijk verzocht het
pand te verlaten en niet veel later werd ik netjes door 2 agenten naar buiten geleid.
En ik kon dus fluiten naar mijn centen om de schade te laten herstellen.
 
Bovenaan