Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Aanschaf halve irmscher 3.2 station

Berry

OOP Huisleverancier
Maar heb ook nog goed nieuws temelden
Ben de trotse eigenaar van een Halve Irmscher 3.2 Sport station geworden _O-



De omi kijkt mee op de achter grond,meer fotos moet ik nog even uploaden
Omega bouwjaar 2003
Nieuw type lederen sportstoelen
regensenor
navi
bose
irmscher achterbumper [model ufo]
irmscher scurts [al verkocht]
irmscher instaplijsten [al verkocht]
enz enz
Auto is een genot om in terijden,rijd aanzienlijk soepeler dan mijn 2.6.
Denk dat ik hem ga slopen en dan de motor in mijn 2.6 plaats en dan de 2.6 in mijn 2.2 :s
 
Ik kan 1 ding zegen deze auto loopt goed en trekt ook vlot weg, d:)b ik kon hem met de mv6 :( niet bij houden. Maar met mijn 2.0i-16V haalde ik hem met gemak in. _O- *O*

Mvg, Jan Wieger.
 
R

Ralph

Gast
en wat ga je er nou mee doen. slopen, rijden. en wat komt er te koop.
 
hoe is het mogelijk die roestplekken en dat van een 2003 model, hier moet toch wel slecht onderhoud of een maandagmorgen auto zijn geweest, bij de onze is niets van dat alles te zien,
 

Joep

Verbannen
Onderhoud is behoud is wat ze vaak zeggen. Denk dat deze Omega weinig liefde heeft gekend. Berry zal 'm overigens met liefde slopen denk ik. :Y
 

richard66

500.000+
Tja zeg mijn eens welke opel niet Roest ( JA MIJN MV6 _O- )

Nou ik heb hier ook een paar B2 staan en ik schrik er van hoe en waar deze kunnen ROESTEN :F

Ik heb hier bij voorbeeld een B2 uit 2002 3,2 v6 nou die heeft gewoon een EXSTRA AIRCO :+ Dorpels en wielkast randen achterklep enz enz 7(8)7

Foto,s Van deze super luchtige komen ook nog op het Forum over 10 dagen. _O-

Dus slopen die hap :Y

Gr Richard.<br /><br />-- 14 dec 2013 16:06 --<br /><br />
Joep zei:
Onderhoud is behoud is wat ze vaak zeggen. Denk dat deze Omega weinig liefde heeft gekend. Berry zal 'm overigens met liefde slopen denk ik. :Y


Nou Joep daar ben ik van overtuigdt dat hij met LIEFDE word gesloopt _O- _O- _O-

Dus Berry waar wacht je op :+ :+ en af en toe even :k :k

Gr Richard. :+ :b
 

Berry

OOP Huisleverancier
Al mijn omega's met lederen interieurs heb ook lederen handrem poken
En die sturen zitten standaard op de Design Edition dat zit ook in mijn 2.6 ......en het is tekoop hoor.
 
Bovenaan