Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Achterklep station demonteren en monteren

Ik heb na lang zoeken eindelijk een klep in kleur gevonden. Maar hoe zit het met de kabelboom en scharnieren.

Ik neem aan dat slot en alles met torxboutjes vast zit???

Hoop dat iemand het kan vertellen
 

Andrew

600.000
Achter linker achterlicht zit een grote multistekker die je na loskoppelen omhoog kan halen en je in 1 keer alle aansluitingen van de klep hebt, als het goed is zit dat stuk kabelboom ook aan je nieuwe klep en kan je weer naar binnen voeren tot achter het linker achterlicht. Rechts zul je een verbinding moeten maken voor de slang van de ruitensproeier.

Het beste is om de scharnierpennen eruit te tikken.

Andrew
 
En vergeet het aller belangrijkste niet bind een stevig stuk koord/touw onder aan de oude kabelboom voordat je hem om hoog trekt. Door middel van dit koord/touw kun je de nieuwe kabelboom er weer door heen trekken anders lukt het niet.

Mvg, JWS.
 
jwsmedinga zei:
En vergeet het aller belangrijkste niet bind een stevig stuk koord/touw onder aan de oude kabelboom voordat je hem om hoog trekt. Door middel van dit koord/touw kun je de nieuwe kabelboom er weer door heen trekken anders lukt het niet.

Mvg, JWS.

Dank jullie wel dit gaat goed komen denk ik

JWS bedankt voor de tip
 
Bovenaan