Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Afgedichte koelslang C20NE '92

Colinh

Donateur 2023
Beste allemaal, vrijdag was ik op tijd thuis en het was nog een uurtje licht, dus ik heb even gauw wat aan mn C20NE gedaan, toen kwam ik deze afgedichte slang tegen,
130220111146edit.jpg


130220111147edit.jpg


Ik vond het al zo leeg in die hoek, daar heeft ook een alarm gezeten, die heb ik er ook afgehaald.

Toen zag ik op het forum van Opel Club Croatia (zo leuk Google), een foto van deze C20NE (Omega A1),
lpgomegaexpanziona.jpg


Is dat tankje boven het luchtfilterhuis, het tankje wat bij mij ontbreekt?

Hoop dat iemand het mij kan vertellen.

Mvg Colin
 
Hmz. Vorige eigenaar dacht zeker van ik heb geen plaats voor het alarm, ik haal het expansievat maar weg. oid.
 
R

Ralph

Gast
en ik mis dan nog een slang voor de aanvoer. zie de foto onderzijde tank.
en zoals het er nu uitziet klopt het wel op die afgedopte slang na. want jij kun nog echt ouderwets bijvullen op de radiateur met hier op ook de overdrukslang.
 

Andrew

600.000
Jouw Omega heeft geen expansievat, maar een radiateur met een dop, hier heeft niemand aan zitten rommelen, dat hoort zo. Mijn eerste Omega had ook een C20NE en die had het net zoals jij nu hebt.

Die T-splitsing ziet er niet origineel uit, heeft er wellicht LPG in de auto gezeten?

Andrew
 
andrew zei:
Jouw Omega heeft geen expansievat, maar een radiateur met een dop, hier heeft niemand aan zitten rommelen, dat hoort zo. Mijn eerste Omega had ook een C20NE en die had het net zoals jij nu hebt.


Andrew



Ja, tenzij je Check Control hebt ! dan heb je wél een expansie vat ! (niveau sensor)
 
Bovenaan