Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

alweer elektra vraagje/probleempje (foto)

Joep

Verbannen
Wat een verschil man! Pfoe!

Overigens is die grill niet van Irmscher helaas, had t Irmscher pakket wat je verder compleet hebt net wat meer afgemaakt.

Maar die koplampen maken het wel bruut man! _/-\o_
 
opel_omega_steinmetz zei:
macoe24v zei:
Maar nu komt het. ik krijg het lichtbeeld niet op de goede hoogte :S :S
Beide koplampen stonden veel te laag toen ze erin zaten, maar dit is normaal wel bij te stellen. Ze komen ook wel wat bij, maar lang niet genoeg. Ik kan ze nu niet hoger meer zetten, links is er bijna, maar de rechter moet zeker nog 10cm omhoog. (bekeken op garagedeur, en auto waarbij ze goed staan als referentie gebruikt)


Ideeen zijn er zat, maar ben ik dan de enige die zijn lampen afstelt met het daarvoor bestemde ''apparaat'' ?
Als je die niet tot je beschikking hebt kun je dit gewoon bij de dealer doen. (soms voor niks, en anders lap je een tientje)

Dan weet je gelijk of het uberhaupt wel aan de koplampen licht.
Ikzelf vind afstellen op gevoel of op de garagedeur een no go :N

Wanneer ze hem in de garage niet kunnen afstellen, dan kun je gaan zoeken bij sensoren en hoogte verstellings motoren.

Dat Depo het ''net niet'' is kan ik me ook niet in vinden.
Heb ze jaren in mijn B1 gehad icm Xenon en dat gaf een perfect en messcherp beeld.



Groetjes

Lars



uiteraard zou ik ook even langs mijn vaste garage rijden... maar ik werk gem 10-11uur per dag en dan zijn garages niet meer open.. dus voor nood en even een eerste (ruwe) afstelling leek ons dit de beste optie.

Ik had ook de depo koplampen op mijn astra g coupe, en dat werkte perfect, ik snap ook niet goed waarom het niet helemaal goed te krijgen is.



verder allemaal bedankt voor de positieve reacties d:)b<br /><br />-- 23 apr 2013 21:20 --<br /><br />@joep;

wat voor grille is dit dan? kwa model is het precies een Irmscher grille toch?




ik kan trouwens beter bijna een apart topic openen om alles bij te houden. Inmiddels van Henri ook een set Pontiac GTO klauwen overgenomen :P :P
 
Kennis van mij dacht wegens afkeur ook eens snel de originele koplampen van z'n audi te vervangen door exemplaren van depo.
Resultaat: wederom afkeur => lichtbeeld voldoet niet.
 
Bovenaan