Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

antennevoet

Ik had er al iets met Vega over gesproken Wat is nu welke coaxkabel aan deze antennevoet.
358ywk4.jpg


Er zit 1 stroom en 2 coaxkabels aan.Is de dikke van de radio?En waarvoor is de dunne?
21o7fcj.jpg


Gr Henk
 

Vega

Medewerker
Administrator
Jij hebt nog de oude aansluiting 7(8)7 eigenlijk zou daar al de nieuwe in moeten zitten, ze hadden er zeker nog een paar 100000000000 liggen die eerst op moesten.

De linkere zilveren dikke is voor de radio.
De rechtsboven is spanning voor de antenneversterker.
De rechtsonder is voor de telefoon, gsm.

Dan had je net zo goed mijn oude B1.99 antenne over kunnen nemen, die was ook al spoiler geschikt.

518175ee.jpg
 
Ik heb nu alleen radio aansluiting op het nieuwe voetje.Ik heb toch alleen radio in de auto en geen telefoon :)
Dus dit is ook weer op gelost. _O-
 
Is een nieuwe antennevoet prijzig? bij de mijne is de spriet uitgebroken en radio ontvangst is een stuk minder nu.
Telefoon is helemaal beroerd. Ik moet naast een mast staan om te kunnen bellen.

Gaat om een antenne voor een ncdc2015
 

Vega

Medewerker
Administrator
Die zijn tussen de 150 á 200.

Volgens mij moet ik er nog een hebben liggen voor een sedan.
 
Ik had Berry ook al gevraagd of die er nog 1 had liggen. Zijn deze makkelijk te plaatsen? Of moet de hele hemel er uit?
 

yoyo

The UK brothers
De standaard radio antenne bij een sedan zit in de achterruit en heeft niets met de dak antenne te maken.

De dakantenne is voor Gsm/Gps, zonder navigatie heb je een kleinere antennevoet (klein 8 cm sprietje)
Heb je een Garavan antenne (zoals de getoonde versie van Peter) dan kan je drie in één hebben (radio/gsm/gps) plus versterker.

....dacht ik ;)

Hier een how to van het plaatsen van de gsm/gps antenne bij een sedan.

De hele hemel hoeft er niet uit (wel de achterste helft los maken) als er al een antenne in zit (zoals ik begreep) hoef je gelukkig die gaten niet te boren.
 
Bovenaan