Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Asbak B2

Wie heeft de oplossing,...mijn asbak wil niet meer dicht, op het moment dat je hem dichtdrukt hoor je hem wel klikken maar hij valt dan gewoon weer open. Ik heb echt alles bekeken maar weet het effe niet, dus nu de vraag hier maar even stellen, wie kan me helpen.
 
R

Ralph

Gast
haakje van de asbak afgebroken, en dit topic moet onder interieur en niet how to interieur.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Jij hebt waarschijnlijk hetzelfde als ik overtijd, maar dan omgekeerd.
Bij mij wou die niet meer open.

Je hebt geluk dat je je asbakje nog kan losschroeven nu!

<a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=48&t=2317&p=29841#p29841" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=48&t=2317&p=29841#p29841</a>
 
Asbak

Vrienden,


Even een vraag mbt het demonteren van de asbak, (dit omdat het haakje is afgebroken) Hoe krijg ik hem los????
Ik ben al bezig geweest en ik zie achter de asbak (in het midden) een parker zitten die heb ik losgedraait maar hij keurig op zijn plek zitten. Vergeet ik iets of zie ik iets over het hoofd. Wie heeft voor mij het verlossende antwoordt.

Het is overigens een Omega van bouwjaar 07-2000 2.5 V6

Gr. Willem
 
Re: Asbak

Als die schroef los is trek je de asbak net een beetje beleid naar voren. Zit een stekker achter waar de aansteker en verlichting op zit.

Nogmaals dit is een vraag voor het techniek topic en niet voor het how too gedeelte.
 
Re: Asbak

Bedankt voor je reactie, en ik zal mijn vragen e.d. in het juiste gedeelte van de site plaatsen.


Met vriendelijke groet,

Willem
 
Heb mijn asbak inmiddels ook 'gemaakt' alhoewel ik daarvoor alleen het bekende schroefje hoefde los te maken en een losgebroken stukje plastic plus een los liggend schroefje erachter hoefde te verwijderen.. het enige wat nog is dat de klep na sluiten een paar mm te ver naar buiten komt waardoor het geen strak geheel vormt, zit er iets van een afstel mogelijkheid in?
 
Er zit géén afstelmechanisme in.
Het moet goed in elkaar passen.
Indien ie een paar mm uit steekt, zit er iets niet goed.
 
Bovenaan