Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Audi Omega S4

<a class="postlink" href="http://cgi.ebay.de/Opel-Omega-Umgebaut-Audi-S4-Desing-Einmalig-/110582709261?pt=Automobile&hash=item19bf3e3c0d#ht_1072wt_930" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.de/Opel-Omega-Umgebaut- ... 1072wt_930</a>
Soms kom je wat heel vreemds tegen zoals deze auto
 
Ik had hem al eens eerder gezien.
Vroeg mij destijds ook al af wat de maker/eigenaar dacht tijdens de bouw er van.
Not my cup of tea :N

(de uitwerking is wel redelijk strak, voor zover ik kan beoordelen :Y)
 
Tsja, ik zou zeggen; koop dan meteen een Audi. Lijkt wel mooi gedaan overigens of zou het een fotoshop zijn?

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik was hem al eens tegengekomen op mobile.de. Staat al enige tijd te koop.

Beetje kansloos dit. Koop dan, inderdaad, een echte A4.
 
Op zich knap gedaan, maar had het met een vectra gedaan dan.
De omega is er net ff te groot voor.... daardoor lijkt het nu of de voor en achterkant gekrompen zijn.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
elrenegado zei:
Op zich knap gedaan, maar had het met een vectra gedaan dan.
De omega is er net ff te groot voor.... daardoor lijkt het nu of de voor en achterkant gekrompen zijn.

IDD!

Wel knap gedaan, mega veel werk dat daar in kruipt...
En ik kan beide modellen wel smaken...echter kies ik dan toch liever voor beide modellen apart *O*
 
Knap werk ! ongelooflijk dat het kan ! dat deel ik met Stijn.

Die man wilde gewoon een goede betrouwbare Audi d:)b en met een V6 waar niet iedere 60K de krukas lagers van vervangen moeten worden, want dat zie ik bijna wekelijks bij ons op de zaak, dan kijk ik hier tegen aan:




20p61sn.jpg



Blok moet eruit want de ketting zit achter tegen het schutboard ! :H


53lhya.jpg


33ku8u0.jpg
 
Een goede, betrouwbare OPEL, bedoel je dan toch zeker, Sjors ?
Want anders spreek je jezelf tegen :P

Maareh... iedere 60k de krukas-lagers vervangen ??
Dat meen je toch zeker niet ?
Dat kost toch bakken met geld zo...
Geen fun om een Audi te hebben dan...
 
Nee ik bedoel het zoals ik het daar schreef :) dat die Opel betrouwbaar is natuurlijk zo, anders neemt hij dat niet als basis 8)7



Troep is het, het is idd een bekend fenomeen wat Jacco al zegt..
 
Bovenaan