Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Warm met draaiende motor, en selectorhendel in drive (volgens Ralph).
Wel handig is het dan om het met z'n tweeën te doen.
Vergeet niet een nieuwe pakkingring te monteren op de plug.
Pluggen kunnen erg vastzitten, een reserve plug is altijd handig.
Trouwens kijk zo wel vast even wat voor ring erin zit, en
of de inbusbout los wel komen.....<br /><br />-- 23 feb 2012 17:12 --<br /><br />Is geen inbusbout zie ik net
Wat ik in tis lees is dat de bak gepeilt en gevult moet worden met draaiende motor. Maar staat niks bij over het in de drive zetten van de bak. Na het peilen/ vullen wel even alle gangen nalopen.
Hmmmmm, maar dat is volgens Opel dus eigenlijk niet dé manier van peilen,,
met het risico dat als ik het goed begrijp er dadelijk dus (volgens Opel) te
veel olie in de bak komt te zitten!<br /><br />-- 25 feb 2012 18:46 --<br /><br />vandaag bijgevuld!
Echt een wereld van verschil!
Ik ben blij.........
Want peilen met een draaiende motor, in 'D', vind ik een uitdaging... dan ben je gewoon aan het rijden...
Deur open en onder het rijden de plug eruit draaien en peilen ??
WEL SLECHT VOOR JE HAARDOS<br /><br />-- 28 feb 2012 01:32 --<br /><br />HEB DE OLIE GEPEILD MET WARME MOTER EN VAN TEVOREN EEN KEER IN IEDERE STAND GEZET DAARNA IN DE P EN TOEN MET LOPENDE MOTER DE PLUG ER UIT GEDRAAID AAN DE ZIJ KANTMAAR ER KWAM WEL OLIE UIT.