Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Automaat storingscode P0722?

Hallo eerder had ik al een bericht op dit forum achtergelaten over mijn automaat van mijn opel omega 2,0 ltr 16v uit 1999.Vandaag gaf de boordcomputer aan'" automatische versnellingsbak"".Gelukkig kon ik terrecht bij mijn garage in Spijkenisse.Deze heeft de auto uitgelezen.En de computer gaf de code p0722 aan?Is er iemand die misschien weet wat deze code betekent en wat ik er het beste aan kan doen?Mijn auto staat nog steeds bij de garage dus ik hoop dat ze hem voor niet te veel geld kunnen maken.Alvast bedankt. :*)
 
Vandaag heb ik me olie laten verversen en een nieeuwe oliefilter.Hij rijd weer als een zonnetje.Ik hoop dat het zo blijft.Jammer dat niemand me iets meer kan vertellen over deze foutcode maar misschien komt dat nog.
 
Die foutcodes zijn altijd lastig, Roos.
Soms kan het zijn dat een andere fout in het systeem deze foutcode veroorzaakt en wordt je dus op het verkeerde been gezet.
In dergelijke gevallen is het raadzaam om langs de [acro=Vriendelijke Opel Dealer]VOD[/acro] te rijden en jouw boardcomputer uit te laten lezen met de Tech-2.
Dan hebben ze ook direct de hele geschiedenis en is het zoeken naar een oplossing of het aanwijzen van de storing een stuk makkelijker.
 

yoyo

The UK brothers
Die garage waar je geweest ben, kan die je niet iets meer vertellen , want nu rijdt de auto goed... toch?
Ik had je ook een PM(2x) gestuurd met een vraagje, ik had gehoopt op een antwoord maar misschien komt dat nog.
 
Bovenaan