Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

avond allemaal..

Status
Niet open voor verdere reacties.
avond,

heb mij ingeschreven als forum lid van jullie mooie omega portal.

mijn naam is Dennis en ben woonachtig in Rijsoord Ridderkerk.

ben ruim een jaar in het bezit van een B2 sport 2.5 V6 Sedan met 150 duizend op de klok.

hiervoor altijd opel gereden van 2 x kadett E naar 3 x astra F naar tigra en nog vectra vectra bs sport 2. wilde toch eens een grote V6...en ja wat jullie denk allemaal wel weten...het rijdt geweldig..Ben net terug uit :dde Heimat :d en heeft het met 1 op 10 zeer netjes gedaan heen en weer naar de duitse eifel..

zal van de week even een foto plaatsen van de auto...

groet Dennis
 
Welkom in ons midden, Dennis :)

Een Opel-man in hart en nieren, lees ik :Y
Misschien dat we elkaar nog tegen gekomen zijn in de Eiffel... ben ook net terug (maar was wel met de 'brommer').

Veel plezier hier...

:w Ruud
 

yoyo

The UK brothers
Hoi Dennis,

Zoals iederen al heeft gezegd, hartelijk welkom hier op het OOP, enne we zijn gek op ......

gr,
Aart
 
metalrush dan hoop ik niet dat je ook zoveel regen hebt gehad als wij in de eifel...word je best nat van op de brommer..

dank u allen voor het welkom heten op OOP..

-- 27 jun 2011 09:13 --

2djs8j8.jpg


hier foto nr uno....voor de caravan van pa en ma.... :Z<br /><br />-- 27 jun 2011 09:25 --<br /><br />
2wn7dlj.jpg


foto nr dos...dit keer wordt de omega gesleept. ;w ;w . voor de 2de keer in een jaar BDP sensor kapot..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan