Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B1 philips carin navigatie omega 1998

weet iemand wat het verschil is tussen de 581/00 en de 581/75. en is de 581/00 geschikt om de 581/75 te vv.
heb deze unit gekocht omdat in mijn auto de unit miste, heb deze inmiddels aangesloten op de bestaande stekker maar er gebeurd niet op het display. de unit lijkt wel te werken lampjes branden en leest cd ( aan het geluid te horen )
 
voor Opel heeft Philips een aangepaste software gemaakt, gen andere is geschikt hiermee te werken helaas.. je moet écht een unit uit de Vectra B of Omega B hebben.


Groet,
Sjors
 
Sjors-V6 zei:
voor Opel heeft Philips een aangepaste software gemaakt, gen andere is geschikt hiermee te werken helaas.. je moet écht een unit uit de Vectra B of Omega B hebben.


Groet,
Sjors

Oké, dank je wel Sjors, dan zal ik hier naar op zoek gaan
 
Peter,

Ik heb nog wel intresse in de navigatie, maar het staat op dit moment even op een laag pitje omdat ik de koppakkingen lek heb en deze eerst ga vervangen.
 
Kamstra zei:
Peter,

Ik heb nog wel intresse in de navigatie, maar het staat op dit moment even op een laag pitje omdat ik de koppakkingen lek heb en deze eerst ga vervangen.


Je kunt Vega ook een pb'tje sturen, en wellicht heeft Jacco ook nog een set liggen..



Groet,
Sjors
 
Bovenaan