Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2] 2.5 TD ECU stekker/kabels

Ik ben opzoek naar een schema waar de kleuren van de draden die naar de stekker van de ECU lopen. Dus welke kleur voor wat is.

Thx
 
henri zei:
ik heb m wel uit auto data maar k kan m niet knippen en plakken voor de mail

Als je voor anders kunt opzoeken wat de kleuren zijn van de geschakelde +, -, temeperatuur sensor. Dan ben ik al geholpen.

Beschrijving die bij de Hot Start Fix zit klopt namelijk niet. Daar zeggen ze bv. de dikke bruine als -, maar dat is wel degelijk een +!

Toch maar goed altijd eerst meten van te voren.
 
ik ben momenteel weer in luxemburg ik kan het dinsdag bekijken evt printen en faxen ? misschien heeft een van de heren heir nog wat ?

en anders doe ik t dinsdag trouwens de 115 pk die bij de beschrijving van je avatar staat klopt niet anders heb je wel een hele maffe chip dr in

de ommie heeft standaard 130 pk

grtz henri
 
henri zei:
ik ben momenteel weer in luxemburg ik kan het dinsdag bekijken evt printen en faxen ? misschien heeft een van de heren heir nog wat ?

en anders doe ik t dinsdag trouwens de 115 pk die bij de beschrijving van je avatar staat klopt niet anders heb je wel een hele maffe chip dr in

de ommie heeft standaard 130 pk

grtz henri

Die 115 pk klopt wel degelijk, is gemeten op testbank. Hij heeft het vermogen wel maar kan em niet vasthouden, vandaar. Weten nog niet waar het em in zit. Na chippen maar 20 pk maar wel 70 Nm erbij.<br /><br />-- 26 mei 2012 06:49 --<br /><br />Heb nog geen mail Peter.
 
Gevonden. Zat in de spam?!?

Thx!

-- 26 mei 2012 10:57 --

Hmz. Alleen weet ik de kleuren nu nog niet.

Ff kijken of ik die nog kan vinden
 
Bovenaan