Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B2 Actieradius blijft op 0 staan??

A

Anonymous

Gast
Hallo fanaten,

Is alweer een tijdje geleden en ben weer 3 maanden Omega ervaring rijker, maar ook geld armer :( en heb weer is iets.

Ben middels in het bezit van een NCDC 2015 (die overigens nog 'piept') waardoor ik nu eindelijk over alle functies van zowel boardcomputer als radio kan beschikken.

Echter, krijg ik telkens als ik de Omega start de melding in beeld "actieradius 0".
Deze kan ik wel resetten (ik blijf dan ook stil staan, zoals in gebruiksaanwijzing wordt aangegeven), maar na luttele seconden komt toch weer de 0 tevoorschijn??

Wat zou dit kunnen zijn??

Alvast bedankt voor de reacties.

P.s. heeft iemand nog een goed adresje waar ik de NCDC opnieuw kan laten inlezen voor een leuk prijsje??
 

Vega

Medewerker
Administrator
Aangezien je zegt dat de NCDR 2015 nog piept, dan is deze nog niet geprogrammeerd.
Dus het kan dus goed zijn dat een aantal functies nog niet goed werken omdat de NCDR 2015 nog niet weet met wat voor auto die te maken heeft.

Voor programmeren met de Tech2 daar moet je bij de VOD zijn die kunnen dat het best.
 
Hey Mike,
zoals Peter al zegt: de radio is nog niet gekoppeld met jouw auto en 'leest' de sensoren dus nog niet uit.
Kortom: hij weet nu niet hoeveel peut je nog in je tank hebt zitten en wat je gemiddelde verbruik is...
Eerst idd even langs de [acro=Vriendelijke Opel Dealer]VOD[/acro] en jouw nieuwe aanwinst aan jouw Omi laten 'trouwen' :Y

:w Ruud
 
A

Anonymous

Gast
Ok bedankt, dan ga ik daar maar eens een bezoekje brengen.

Hebben jullie enig idee wat zo'n trouwerijtje gaat kosten??

Had via internet al een bedrijfje in BE gevonden, die zou het voor 125,- kunnen regelen.

Greetz, Mike
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Waarom niet gewoon even naar de lokale Opel dealer en hun dat even in orde laten maken? Zijn ze geen uur mee bezig, dus die 125 euro vind ik veel te veel geld voor zoiets.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ligt eraan hoelang de VOD ermee bezig is (uurprijs) en hoe goed je ze kent.
Kan meestal in een half uurtje gedaan zijn.
Zorg er wel voor dat je alle codes bij de hand heb anders kunnen ze niks doen aan je auto.
€ 125,00 lijkt me iets te veel.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
125 lijkt mij ook wat overdreven hoor.

Werk moet betaald worden, maar dat lijkt me toch overdreven om de units met een Tech2 te programmeren...
 
Zal ik het dan maar hardop zeggen ?
€125,- is te duur en neigt naar geldklopperij ! :+
Een VOD-monteur kost €65,- ex. Tel uit je winst... :O
2 uur is ie er NIET mee bezig. Als het een slome monteur is, doet ie er een kwartier over. :Y
Laten ze een minimum stukprijs van een uur rekenen (wat de meeste VOD's ook niet doen), kom ik nog niet aan die €125,- :N
Kortom: ff VOD bellen ;) :Y
 
Bovenaan