Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B2 dagrijverlichtingsrelais

vandaag is het dagrijlicht relais van Berry binnen gekomen. _/-\o_

relais.jpg


nou dacht ik dat het plug-n-play zou zijn, ( relais in de relaiskast onder de kap en een zekering plaatsen in houder 8 ).

nu heb ik alleen even gauw gekeken met een zaklantaarn onder de kap maar kon niet zo snel zien waar hij moet komen.

vraagje dus; heb ik niet goed gekeken, zit ik naar de verkeerde kast te kijken of is mijn auto er niet op voorbereid ??? |:(
 

Vega

Medewerker
Administrator
Elke Omega is er op voorbereid, je kijk alleen op de verkeerde plaats.

In de rode cirkel daar moet de stekker liggen, tegen de zijkant aan ter hoogte van het dashboardkastje.
2zefl36.jpg
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Je hoeft jouw Omega dus niet zover te slopen als Peter om die stekker te vinden _O- _O-

(ik mag dat zeggen hé Peter? :))
 

Vega

Medewerker
Administrator
Illuminat0r zei:
(ik mag dat zeggen hé Peter? :))

Jij altijd Stijn. d:)b

Inderdaad zover hoef je niet te gaan, met een beetje geluk kan net langs het dashboardkastje de stekkers voelen, zo niet dan moet het zijpaneel verwijderen.
Wat ook kan is het rechter ventilatierooster weghalen, meestal kan je er dan wel bij.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Bij mij staken ze bij de blauwe Y25DT echt 'onder' de mat verstopt in het hoekje, dus wat peter zegt, even proberen en zoeken :)
Bij de Powerstation weet ik het niet.
 
bedankt voor de info mannen, _/-\o_ ik zal er zaterdag of zondag is induiken. morgen eerst maar een winter setje velgen/banden halen en er onder zetten.
 
De stekker ligt normaal toch tegen de kabel boom aangetaped terhoogte van het paneeltje aan de voeten van de passagier. Bij de cv/ dwa unit?
 
Sjors zegt: blow it out your ass :w



Rectificatie: Spoelie heeft later alsnog de juiste kabel(s) inc stekker geleverd ;)
 
Dergelijke topic bumps over zo'n periode zijn niet nodig, behalve als je echt inhoudelijk iets te melden/vragen hebt ;)



Groet,
Sjors
 
Bovenaan