Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Back again...............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Zoals het topic al zegt, ik ben terug en wel met hangende pootjes. :)(
Ik ben Jan en kom uit Delft en reed tot maart in een Omega 2.5 V6 uit '95. In maart kocht ik voor mijn vrouw een Peugeot 107 en kreeg een zeer mooie slooppremie voor de Omega terug waar ik weer een frisse voor kon kopen.
Helaas heb ik toen een Volvo V40 2.0 gekozen waar ik eigelijk al die tijd niet geheel tevreden mee was.
VolvoOpel.jpg


Na 1 keer een paardentrailer achter de V40 te hebben gehad was ik er klaar mee en heb hem verkocht.
De keus is nu dus eigelijk heel makkelijk geworden en ben dan ook opzoek naar een fijne Opel Omega station 3.0 executive om weer eens een meeting te bezoeken want Reutum lijkt alweer lang geleden.

Volpeug.jpg
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Jan,

Tja een Volvo V40 is ook niet te vergelijken met een Omega.
Veel succes in het vinden van een Omega.
 
Hallo Jan,

Aha, de verloren zoon ;) . Ach je wil niet weten welke vergissingen ik in het verleden soms met auto's heb gemaakt. Welkom hier op het OOP. Reutum is inderdaad al weer lang geleden maar naar ik heb vernomen staat er binnenkort weer een meeting op stapel (ergens in de buurt van Tiel o.i.d.). Je hebt dus nog een paar dagen om een geschikte Omega te vinden :D .

Veel plezier nog hier bij het OOP en straks met je Omega.

Groet,

Walter
 
@ Peter - Precies dat is ook een grote fout van me geweest.

@ Ruud - Nah, het moet een Omega 3.0 V6 Executive caravan B2 met automaat in de kleur Sternsilber of SapphierSchwarz.
Op het moment een beetje schaars in NL dus zit me al te focusen op DLD.

@ Walter - 18 Sept is een beetje kort dag maar je weet maar nooit!
 

yoyo

The UK brothers
Hallo Jan,

Tsjaaa als je eenmaal een Omega gehad heb, wordt de spoeling ineens dunner toch? >:)
 
Welkom back, die grijze Omega is die van de buren?

Er zijn echt mooie te vinden dus dat moet goed komen :Y
 
Dank je Danny (de man met de lange haren als ik me niet vergis)

@ Roland - Nee die was van mij, daar heb ik met veel plezier 6 jaar in gereden maar kreeg erg last van roest.
 

Xedrah

Donateur 2024
jack-omegax3.0xe zei:
welkom terug op het oop. Is toch weer goed om te horen dat een ander merk niet aan de omega kan tippen.

Gr jack


Inderdaad, leuk dat je ons dat leergeld hebt bespaart! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan