Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

beloofde fotoos

2mpa3ok.jpg
ws1gza.jpg
am2x4j.jpg
2cwjrf5.jpg
2ldh950.jpg
ekp24j.jpg



zoals beloofd de fotoos van mijn omega 2.5v6 nu nog zonder bose >:) maar ik heb een set gevonden :Y heb wel twee dagen moeten zoeken maar dan heb je wat

kan iemand mij vertellen wat voor stekker dat is op de foto die hangt in mijn kofferbak
en maakt het nog uit wat voor radio ik aansluit of moet dat een opel radio zijn

mvg simon oomen
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dat is voor een Onstar GPS module, werkt helaas niet in Nederland.

Als je een Bose set in de Omega gaat bouwen dan heb je een Bose geschikte radio nodig.
 
gewoon een kenwood wat er origineel in heeft gezeten weet ik niet zat wel een wisselaar in.....tenminste de kabel ligt er nog
 
En B2 deurstrips.
Voorste en achterste plastic bumperstrips ook mee gespoten, ziet er niet slecht uit. d:)b
 

yoyo

The UK brothers
Netjes Simon,

Die bose set die je gescoord heb, vertel daar eens wat meer van.
ik had op Ebay wel een set gezien maar nog wel een beetje prijzig, ben dus heel nieuws-
gierig wat en hoe hoe dit setje gescoord heb.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hou het Omega Owners forum bij de UK buren even in de gaten Aart, daar gaan ze regelmatig voor leuke prijzen weg. Verzendkosten vanuit DLD of UK maakt ook niets uit.
 
Dat is [acro=InDerDaad]idd[/acro] een mooi exemplaar :Y
Ben benieuwd wat je nog in de planning hebt staan... upgrades/modificatie's/e.d.
 

yoyo

The UK brothers
B-Buster zei:
Hou het Omega Owners forum bij de UK buren even in de gaten Aart, daar gaan ze regelmatig voor leuke prijzen weg. Verzendkosten vanuit DLD of UK maakt ook niets uit.

Ik heb geen haast, maar toch bedankt , (Steve vind ik wel een beetje prijzig.)
 

Colinh

Donateur 2023
Slurpy zei:
En B2 deurstrips.
Voorste en achterste plastic bumperstrips ook mee gespoten, ziet er niet slecht uit. d:)b

Inderdaad heel mooi die gespoten delen _/-\o_

Mooi interieur ook !!


Gr Colin
 
Vega zei:
Dat is voor een Onstar GPS module, werkt helaas niet in Nederland.

Als je een Bose set in de Omega gaat bouwen dan heb je een Bose geschikte radio nodig.

Ik heb er allemaal in.
Juist de modulle rechts naast de GPS NAV computer:



2rw4yoi.jpg





Het werkt idd niet in NL.
 
Bovenaan