Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

beschadigingen op mijn deur door andere portieren

Mannen jullie kennen het vast wel.

Parkeer mijn auto op de daarvoor bestemde parkeerplaats rekening houdend met mensen die NIET kunnen parkeren. Ik sta daarom altijd in de eerste parkeervak en al extra aan de zijkant geparkeerd. Toch krijgen de mensen die naast mijn auto parkeren het voor elkaar de deur zodanig te openen dat de deur tegen mijn deur aan komt en ik nu diverse lak beschadigingen heb op de rechter zijkant. }) }) }) }) }) })
Werkelijk waar. Door 2 weken in het ziekenhuis opgenomen te zijn kom ik van de week thuis, als omega liefhebber gelijk mijn bolide gaan bewonderen en tot mijn schrik :( zie ik diverse krasjes en lak beschadigingen op mijn portier. Ik kan hier wel om janken. De auto is vorig jaar volledig overgespoten zat geen krasje op bij aanschaf en nu damn.

Zit er nu echt over na te denken permanent een camera op het parkeer terein te gaan richten. Schijt ziek word ik ervan.

Sorry moest het even kwijt...

Groet

Martijn
 
Ik kan mij voorstellen dat je ff van je af moet schelden.
Zelf kan ik ook niet tegen dit soort asociaal gedrag.
Boeken kan ik er over schrijven.

Wat ik je wil aanraden is om foto's te maken, als het kan close-up's, en die hier te plaatsen zodat de DAP-experts hier kunnen bepalen of- en wat er eventueel met een DAP te redden is.

Officieel mag een camera op een (openbare) parkeerplaats niet, hè...
Maar dat even ter info.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Officieel mag je ook niet weglopen als je andermans spullen hebt beschadigd. Laat ze dat dan ook maar even uitleggen.

Idd wat foto's van de schade. Misschien is er nog wat te redden.

K*tstreek zoiets.
 
Ha Martijn,

Mooie boel en dan net gespoten. Ik zou er ook ziek van worden. Het is alleen jammer dat zoiets vaak niet is te voorkomen. Er zijn nogal wat mensen die het geen reet kan schelen hoe hun eigen auto eruit ziet, laat staan de auto van een ander waar ze hun portier tegenaan knallen. Dit alles weerhoudt mij er wat van om mijn Omega te laten spuiten. Ik hoop maar dat die rubber stootstrips het ergste lompe gedrag zo veel mogelijk voorkomen.

Groet,

Walter
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik heb nu zo iets met dat ook die van mij gespoten is dat diegene waar ik het van zie onmiddellijk een aanrijdingsformulier onder zen neus krijgt!

Hij mag uiteraard naar wens ook meteen 1500 à 2000 euro afdokken in der minne om de spuitkosten te dekken van een flank...

Lijkt mij een eerlijke deal!
 
Het is toch jammer, dat je dit soort dingen, veel te vaak hoort
ik heb er zelf ook last van, ik heb sinds een paar maanden een mooie B2 3,2, bijna geen krasje te bekennen toen ik hem kocht
als ik er nu naar kijk springen de tranen me in de ogen
 
De angst van iedere auto liefhebber ! mijn Omega is heel erg strak ! ik heb ook geen parkeer deukjes.. dat is in het voorjaar allemaal strak gemaakt.. op de vogel uitwerpselen (wat je niet 24uur in de gaten kan houden) na, gelukkig heb ik deze er ook afgelopen week met de Dap er beide eruit gekregen.




Groeten,
Sjors
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het gaat wel goedkomen met de Omega van Martijn. Het meeste is er prima uit te Dappen. En die kleur.. tja.. een van de betere vind ik persoonlijk. Die gaat er na een DAP beurtje écht geweldig uitzien. :Y
 

Colinh

Donateur 2023
B-Buster zei:
Het gaat wel goedkomen met de Omega van Martijn. Het meeste is er prima uit te Dappen. En die kleur.. tja.. een van de betere vind ik persoonlijk. Die gaat er na een DAP beurtje écht geweldig uitzien. :Y

Daar ben ik benieuwd naar _/-\o_


En idd ik parkeer mn auto ook helemaal aan de zijkant maarja dat heeft ook niet altijd zin.

De mijne is natuurlijk ook op leeftijd en heeft er ook een paar, gelukkig wel minder als mn vorige..


Gr Colin
 
Bovenaan