Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Bobine MV6

Vanmorgen toen ik de omega starten hoorde ik dat die niet lekker liep, toch ermee naar m’n werk gereden.
Bij een bepaald toerental begon die te ‘trillen’ dat voelde ik door m’n stuur en pedalen heen.
Onderweg mezelf wel afgevraagd of dit nou wijsheid is, om met een auto die niet lekker loopt tóch te gaan rijden, maar ja ik was onderweg en rustig aan in de hoop dat er niks ergers zou gebeuren . .
Terug thuis effe met Berry gebeld, dat moet de bobine zijn was zijn mening. Misschien nat geworden, maar dat was niet het geval, dan is het ouderdom !
Ik zal morgen is langs gaan bij de vod om te vragen wat de kosten zijn en of ze tijd hebben om er een nieuwe in te zetten tegelijk met de bougies en een setje bougiekabels.
Wat ik er van kan na zien zitten de bougies er 36.795 km in.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als hij op minder dan 6 cilinders loopt dan is dat niet best voor je katalysator. Lees: die ga je ook moeten vervangen in dat geval.
 
B-Buster zei:
Als hij op minder dan 6 cilinders loopt dan is dat niet best voor je katalysator. Lees: die ga je ook moeten vervangen in dat geval.

Ik weet dat het niet goed is Jacco, maar na 30 km zal die toch niet al aan vervanging toe zijn ;)

Hij staat nu stil tot er een nieuwe opzit .....
 
Bovenaan