Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Bonk :(

Middag,

ik heb een vraag en hoop dat jullie mede OOP-ers mij het verlossende antwoord kunnen geven.

Regelmatig als ik de Omi start, hoor ik een luide bonk ter hoogte van de bestuurdersstoel, ik heb eronder gelegen met die ouwe van me, maar kunnen niet zo 1,2,3 achterhalen waar dit vandaan komt. Verder ook geen storingen of andere problemen, maar het is toch iets wat niet hoort in mijn ogen.

ik hoor het graag!!
 
Avond!

motorsteunen zijn gexhecked en dat ziet er allemaal nog goed uit. Inderdaad denk ik zelf ook dat de uitlaat tegen de onderkant van het chassis aan komt. zaterdag even op de brug zetten om te checken.

Thanks voor de reacties, ik hou jullie op de hoogte!

Overigens hoop ik niet op de versnellingsbak :(<br /><br />-- 23 mei 2012 11:56 --<br /><br />Afgelopen zondag de Omi nog even op de brug gehad en het ziet er inderdaad naar uit dat de middendemper contact maakt met het chassis op het moment van starten.
ben nog even bezig met een creatieve oplossing, maar gezien het feit dat de temperatuur toch redelijk hoog wordt daar, nog even kijken hoe ik dat ga doen.

dus bedankt voor het meedenken!
 
Bovenaan