Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

cd speler geeft CDC ERROR

A

Anonymous

Gast
Wie weet wat dit betekent, cdc error.

De cd speler werkt niet en geeft deze code. De aansluitingen meerdere malen gecontroleerd. Het magazijn voor de cd's zit nog in de radio en de radio zelf speelt wel. Het magazijn komt ook niet uit de radio.

Het betreft hier de CCRT 2008

Wie weet de oplossing

Grt
René
 
A

Anonymous

Gast
Ik heb de radio er nog een keer uit gehaald en er flink mee geschud, helaas zonder resultaat.

(Zal binnenkort eens met Aart gaan schudden :+)
 
A

Anonymous

Gast
Inmiddels gaat het magazijn met de cd's weer keurig in en uit de radio. Echter, nu geeft het scherm de melding CHECK DISK 4 wanneer het magazijn ingelegd wordt. 1 cd erin maakt geen verschil, alle 4 de cd's ook geen verschil. ook originele cd's maakt geen verschil.

Het lijkt erop, dat bij het eruit halen van de radio/cd speler om de matte radio omlijsting te vervangen de cd speler speelde op cd 4.

Dus wat blijft is dat ik alleen maar zie CHECK DISK 4 zonder muziek.


Ben er zojuist achter dat het zwarte schijfje wat er voor zorgt dat de cd rond draait het niet meer doet. Het armpje waar dit zwarte schijfje op zit (tweede foto) komt overigens wel keurig onder de cd terecht. Het armpje zie je op de foto achterin de behuizing zitten, deze draait naar het midden van de cd speler als het magazijn erin gestopt wordt.

2wegj8o.jpg


mv0uwm.jpg


Voorlopig dus geen "eigen" muziek luisteren. Nu maar hopen dat mijn NCDC 2015 niet te lang hoeft te wachten op z'n inbouw. Tot die tijd maar zelf zingen :X
 
Ik heb nu hetzelfde probleem met mijn wisselaar in de 2015.... Magazijn zat vast en heb de radio uitgebouwd en het magazijn uit de wisselaar gehaald. Nu krijg ik ook CHECK DISK 4. Toch maar eens informeren voor een andere unit of een volledige reparatie. De CD speler pakt ook al geen cd's
 
Bovenaan