Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Colinh met Omega A C26NE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colinh

Donateur 2023
Hoi allemaal,
ik ben Colin Haselaar, 20 jaar en woon in Nieuw-Vennep.

Vorig jaar kocht ik mn eerste auto, een '93 Omega A C20NE station.
Velgen zwart gespoten, Omega 3000 voorbumper en side skirts, iedere week wassen en iedere week ff stukkie 'cleanen' en in de was zetten, helemaal mijn kar..
Zo kocht ik m,
7588932166hv2o.jpg


Op zn mooist 8-) ,
9801653126k7sy.jpg


colinghtb322.jpg


Totdat ik met vier autos achter elkaar truttig reed en 1 seconde niet oplette..
Ik keek en baf daar stond een Saab 93 voor me stil.. met 30 km/h raakte ik hem..
De Motor niet geraakt, maar de koets had een knik, dus helaas totall loss.
... :|
1001877v.jpg


Ik had m nog een week thuis staan, in de hoop iemand het blok wilde hebben, maar geen reactie's..

Na een 3 weken naar mn werk gefietst te hebben (20 km heen en 20 km terug) werd ik het wel zat..
Zat te twijfelen om precies dezelfde te kopen, met C26NE of een Vectra 2000, maar financieel kreeg ik een tegenvaller erbij..

Na zoeken op Corsa en Astra F, zou ik bij een Astra F gaan kijken.
's Avonds nog ff op Marktplaats gekeken en toen vond ik mijn vorige auto, een '84 Corsa TR 1.0..
1002103d.jpg


10033842876kuxg.jpg


1002394p.jpg


105.000 km op de teller en ik was derde eigenaar. Eerste 15 jaar van een oud man geweest en laatste 11 jaar als boodschapenauto.
Heb m nu helemaal gecleaned met Commandant 4 en zet m als t weer t toelaat en hij schoon is steeds in de was.

In mn hoofd zat ik te denken deze te houden en volgend jaar voor een Omega A/Senator B te kijken, maar ik kon niet aan dit 'bakkie' wennen en daarom heb ik m verkocht.
Tijd geleden had ik al bij mijn huidige 2.6 gekeken, maar toen de Corsa 's ochtends werd opgehaald heb ik m 's middags gekocht.

Zo stond mn Omega er een maand geleden bij (links),
1002339i.jpg


Dit is m nu..
1002439s.jpg


1002437v.jpg


1002421.jpg


1002451.jpg


Koplamphouders zwart gespoten, oranje steekkaarsjes erin en al in de was gezet.
Wil er wel weer een Omega 3000 voorbumper en side skirts opzetten, maar eerst mooie betaalbare set in mijn kleur vinden.


Gr Colin
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Colin. :)

Kijk aan, je hebt de oversteek gewaagd. :D

Zonde van je eerste Omega, maar ik zie een erg nette vervanger.
 

yoyo

The UK brothers
Hey Colin,
Succes met deze Omega he maareeeee......Deze velgen ga je toch ook niet zwart spuiten?
Ik zag namelijk in de voorafgaande foto reportage dat dat je voorkeur was of niet soms?

Maar goed deze ziet er weer mooi uit, veel plezier ermee.
 
Welkom hier, ik kan mij voorstellen dat je na een omega niet zo kan wennen aan een corsa.
Maar dat model was mijn eerste auto, maar dan in creme groen.
Ding liep 1:10 ongeacht de omstandigheden.
Op snelweg, met kar, in de stad, bij 80. Wel zo overzichtelijk.

Maar die Omega is wel weer zo fijn en ziet er ook erg netjes uit! :Y
 
Ha Colin,

Welkom hier op het OOP en nog veel plezierige en veilige kilometers toegewenst. Mooie Omega d:)b .

Groet,

Walter
 

Colinh

Donateur 2023
Bedankt allen :*)

yoyo zei:
Hey Colin,
Succes met deze Omega he maareeeee......Deze velgen ga je toch ook niet zwart spuiten?
Ik zag namelijk in de voorafgaande foto reportage dat dat je voorkeur was of niet soms?

Maar goed deze ziet er weer mooi uit, veel plezier ermee.

Ja die had ik toen zelf gespoten, vind t opzich niet verkeer staan, maar de buitenrand had ik zilver moeten laten.

Wil ze nu gewoon zilver houden.
Ze mogen wel een keer worden overgespoten, zitten veel krassen op.

Wil de buitenrand misschien van t voorjaar volgend jaar gaan polijsten, of ik koop er misschien nog een set bij, of een set van Senator B, om te oefenen als t mislukt 8)7


Gr Colin.
 
A

Anonymous

Gast
Welkom Colinh,

Leuk om te lezen deze uitgebreide introductie. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan