Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

CV Bestuurderskant werkt niet

Hopelijk kan iemand me verder helpen. Mijn CV aan de bestuurderskant werkt niet meer. Hij deed de afgelopen weken al een paar keer moeilijk, maar nu werkt hij helemaal niet meer. Ik had al naar het probleem gezocht hier op het forum. Meestal lees ik dat de servo / motor kapot is. Maar voordat ik er één ga bestellen en vervangen wil ik graag jullie ervaring over het volgende.

Hoe groot is het de kans dat het één kabelbreuk of een slechte massa verbinding is of dat het daadwerkelijk de servo of motor kapot is.

Ik hoor graag jullie mening / ervaring hierover :)

Groet Gilbert.
 

Joep

Verbannen
De kans is zéér klein dat het een kabelbreuk is. De kans is echter héél groot dat de motor/servo overleden is. Bij Berry een vervangend exemplaar regelen en je kunt voor een habbekrats weer vrolijk voort. ;)
 
Gisteren servo via Berry ontvangen en vandaag gemonteerd. Wat een pokke werk is dat! Alles terug gemonteerd en werkt weer perfect. Hoop nu toch een keer probleemloze kilometers te maken. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee na het vervangen van de luchtmassameter, brandstofpomp, stuurkogel en servo.
 
Bovenaan