Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Dashboardverlichting + Boordcomputer display

Beste lezers,

IK heb sinds twee dagen een raar probleem met mijn Omega 2.2 .

Als ik de lampen aan doe dan gaat de boordcomputerdisplay en dasboardverlichting uit
Heeft iemand hier ervaring mee ?
 
A

Anonymous

Gast
Onder je schakelaar van de verlichting zit een draaiknop/wieltje, draai daar maar eens aan. _/-\o_

Het linker wieltje is voor de koplamp hoogte verstelling (mits deze bij jou aanwezig is), de rechter voor de instelling van de binnenverlichting :*)
 
tarzanen zei:
Onder je schakelaar van de verlichting zit een draaiknop/wieltje, draai daar maar eens aan. _/-\o_

Het linker wieltje is voor de koplamp hoogte verstelling (mits deze bij jou aanwezig is), de rechter voor de instelling van de binnenverlichting :*)


zou het zo simpel zijn ?
 
A

Anonymous

Gast
P.H. zei:
tarzanen zei:
Onder je schakelaar van de verlichting zit een draaiknop/wieltje, draai daar maar eens aan. _/-\o_

Het linker wieltje is voor de koplamp hoogte verstelling (mits deze bij jou aanwezig is), de rechter voor de instelling van de binnenverlichting :*)


zou het zo simpel zijn ?


Probeer maar _/-\o_
 
A

Anonymous

Gast
omega_cruiser zei:
Hhmmm,

Bij mij gaat het niet uit maar wel gedimd, ik zie nog steeds iets 8)

Grt. Hans


whahahhaha maar jij hebt ook een goede Hans _/-\o_

Als de binnenverlichting op z'n laagst staat en de zon schijnt op het dashboard is het net of de binnenverlichting uit staat. ;)
 
Ik denk inderdaad ook dat dat het is. Ik schrok me KAPOT van de week toen ik het ook had, maar ineens dacht ik; ik heb de wagen schoongemaakt.... En inderdaad het draaischijfje voor de dashboard verlichting stond naar beneden gedraaid :-).

Gr. Paul
 
Hiervoor zijn me ouders wel eens met een nieuwe corsa helemaal naar de dealer terug geweest. 7(8)7
Precies hetzelfde, ook auto schoon gemaakt en wieltje omgedraaid. Haha
 
tarzanen zei:
P.H. zei:
tarzanen zei:
Onder je schakelaar van de verlichting zit een draaiknop/wieltje, draai daar maar eens aan. _/-\o_

Het linker wieltje is voor de koplamp hoogte verstelling (mits deze bij jou aanwezig is), de rechter voor de instelling van de binnenverlichting :*)


zou het zo simpel zijn ?


Probeer maar _/-\o_

Inderdaad René, zo simpel is het ! :)

ik heb het net in donker bekeken en het blijft wel zichtbaar, kan me voorstellen dat je dat met daglicht niet ziet.
Die koplamp verstelling gaat vanzelf daar heb ik geen draaiknopje voor.

d:)b
 
Bovenaan