Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

de K.A.D. serie van Opel

vroeger was alles beter ;) . . . wél mooier _/-\o_

http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws_ar ... p?nk=12997<br /><br />-- 23 maart 2014 14:21 --<br /><br />Bij deze moest ik toch even aan Jacco denken ;) . Wát een avatar zou dat zijn :9~

JlKd34P.jpg
 

richard66

500.000+
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een bakken mijn opa heeft een Kaptijn gehad met een dikke v8 in het vooronder als ik het goed heb :9~

Net een Tank. d:)b

Gr Richard.
 

Andrew

600.000
Zucht, dit soort plaatjes is voor mij echt meer dan nostalgie. Het voert mij terug naar de begin jaren '70 toen ik met mijn vader in deze wagens rondtoerde. Mijn vader werkte bij de NL-importeur van Opel aan het Parmentierplein in Rotterdam en ik was daar regelmatig als kleine knul aanwezig.

Ik zeg zeker niet dat "vroeguhr" alles beter was, maar sommige dingen ...................

Andrew
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Geweldige wagens zijn het, heel karakteristiek vormgegeven.

@ Peter: haha, ja dat zou wat zijn. Ik sluit ook zeker niet uit dat er ooit eens zoiets bij komt, maar voorlopig ben ik klaar. ;)
 
B-Buster zei:
Geweldige wagens zijn het, heel karakteristiek vormgegeven.

@ Peter: haha, ja dat zou wat zijn. Ik sluit ook zeker niet uit dat er ooit eens zoiets bij komt, maar voorlopig ben ik klaar. ;)

Ja Jacco, zoals gezegd moest ik gelijk aan jou vorige avatar denken, ook heel mooi hoor, maar dit vind ik nóg mooier.

(heeft ook met mijn leeftijd te maken en dat ik deze Opels nog heb zien rondrijden d:)b )
 
Bovenaan