Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

diagnosemodule usb

tonboy

Verbannen
Heeft 1 van jullie hier ervaring mee ? http://www.obd-partner.nl/auto-uitlezen ... 27-compact
Naast het willen hebben van utleesapp. om zelf storingen te kunnen opzoeken, heb ik bij de montage van mijn 2de hands tachometer (via Berry gekocht, mijn dank nog) de boel gecontroleerd zonder dat ik het stuur en de airbag had aangesloten. En je raad het al, het waarschuwingslampje van de airbag blijft nu branden...... stom!
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ik heb ook een brandend airbag lampje niet uit tekrijgen zowel met de opcom als met de tech 2 8)7
 

Berry

OOP Huisleverancier
Geen idee ik had het stuur verwijderd voor een explaar met stuur wielbediening ....dat werkt wel trouwens en ineens floepte mijn lampje aan.Toen uitgelezen gaf ie aan iets van spanning telaag.
Toen weer het originele stuur met sleepring er in gezet en het lampje brand nog steeds....weer uitgelezen en nog steeds spanning telaag |:(
 

tonboy

Verbannen
ok, dus toch klusje voor de vod denk ik.
Wat denk je trouwens van die diagnosemodule, enig nut ? of beter verder sparen voor een betere ?

-- 24 nov 2013 23:13 --

Berry, heb je tachometer iets aangepast trouwens, zo ziet hij er nu uit :
21bu4i8.jpg
<br /><br />-- 24 nov 2013 23:13 --<br /><br />Berry, heb je tachometer iets aangepast trouwens, zo ziet hij er nu uit :
21bu4i8.jpg
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Ik heb deze al een jaartje

OBD-2 Wifi interface (met kabel) in combinatie met een app voor je smartfoon

Je kan dan de codes uitlezen en resetten met je smartfoon

Vooral met mijn zwarte omega veel kunnen uitsparen aan de VOD

En neemt niet veel ruimte in beslag, je telefoon heb je altijd bij, ook naar sluitingstijd of weekend

Grt. Hans
 
Wat is de bouwjaar van jou auto? voor 2000 gaat het niet worden, na 2000 zal het denk ik wel gaan. Eigen onder vinding heb een Opcom en Elm 327 zowel met draad en draadloos.
Opcom Werkt redelijk bij alle bouwjaren. Elm 327 werkt pas na bouwjaar 2000.

Mvg, JWS
 
Ik zal eens kijken, wil zo'n ding eigenlijk wel permanent erin hebben hangen.
Is wel vrij krap daar met die klep maar moet te doen zijn.
 
Bovenaan