Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Dubbel DIN

Daar komt weer zo'n hersenspinsel van ome tukker.

Mijn radio is het aan het begeven. Ben aan het denken aan wat anders.

Zoals de titel al zegt. Ik wil naar dubbel din. In een B1? Ja in een B1.
Dus omega liefhebbers, laat mij putten uit jullie alwetende omega databank. Hebben jullie het wel eens gezien dat het eerder gedaan is?

Ja dat we de asbak moeten gaan verliezen begrijp ik ook. Maarja, roken in een omega? Niet dus.

Dus, zou het met wat gedremel en dergelijks mogelijk zijn?

Ja maar dat kan toch helemaal niet tukker en dat is heel veel werk en dat is niet origineel. -Daar ben ik niet bang voor en daarom wil ik het juist. Waarom de makkelijke weg nemen als het moeilijk kan?
Ik praat niet over klapschermen, maar echt dubbel din.

Plaats van het scherm boeit me niet zo, ik kijk er wel naar als ik niet aan het rijden ben.

Ik wil alleen jullie mening weten of het misschien passend te maken zou kunnen zijn?

Kom maar op met de voors en tegens. Ik hoor het graag.

Gr Wim
 

Vega

Medewerker
Administrator
Nee niet gezien en het gaat ook niet.
Ik heb er zelf ook naar gekeken.
Het kachelhuis zit in de weg.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb een hoop foto's door zitten spitten maar ben niets tegengekomen wat lijkt op wat je wilt.

Zoiets meen ik weleens gezien te hebben op internet, alleen twijfel ik of dat alleen een scherm op formaat van dubbel DIN was met de HU in het dashboardkastje of daadwerkelijk een complete radio.

Als ik nog wat tegenkom plant ik het hier neer.
 
Bovenaan