Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

dubbeldin nav

goeiedag allemaal sorry van die hoofdletters ze zijn nu weg had niet opgelet

ik heb een vraagje ik heb een dubbeldin nav gekocht ombekend merk tweedehands
er zat geen sd kaartje bij nu heb ik een sd 2gig kaartje gekocht en er tomtom op
laten zetten maar als ik het kaartje er in doe tie het maar zet ik het contact uit
en weer aan doet tie het niet meer het start niet op hij bij op begin scherm staan
dan doe ik het contact er wwer af en haal het sd kaartje er uit en dan weer contact
aan en sd kaartje er weer in dan doe tie het weer en dat moet ik dan altijd blijven herhalen
weet iemand een oplossing gr henk
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod=Vega]Let op HOOFDLETTER gebruik.
Gebruik kleine letters, dit is beter leesbaar. HOOFDLETTERS staat gelijk aan schreeuwen en daar doen we hier niet aan.[/mod]
 

yoyo

The UK brothers
Is de unit ook aangesloten op een constant plus (buiten de plus die via je contact gaat)?
Zou kunnen dat je geheugen wegvalt als je de spanning eraf haalt via je contact.
daarom moet er ook een constant plus draad zitten (geheugen)

Zit er geen schema bij?
 
Heb je voor opel de gele en de rode omgedraaid??? Vaak zitten deze verkeerd om waardoor zoals yoyo verteld geen geheugen meer met als gevolg dat de radio gek gaat doen.

Gr Jack
 
Bovenaan