Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Effe voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik ben mackol en verleden week heb ik blijkbaar de motor van men mercedes opgeblazen,sinds gisteren ben ik dan ook eigenaar geworden van een omega 2.0i 16v uit 1997. Ik weet niet of dat een B1 of een B2 is maar hij rijd goed, om niet te zeggen zeer goed.( beter als de Mercedes)
Kilometerstand bij aankoop 42.750km ik hoop dat ik er nu een paar jaar mee verder kan. Vandaag heb ik de radio overgezet.
Ik zal naar alle waarschijnlijkheid wel het een en ander tegenkomen om te vervangen (vooral omdat er gezien de leeftijd zo wenig meegereden werd) maar ik ben niet echt een technieker en hoop dan ook dat ik hier de nodigen antwoorden zal vinden op eventuele problemen met de wagen.
Foto komt eraan als ik heb kunnen uitvissen hoe dat hier werkt.

Vriendelijke groeten
Mackol
 

ommie b2

Heer van Stand
Welkom Mac. Dat hoor ik nou graag, omi beter dan mercedes...... Genoeg kennis van zaken aanwezig hier op het forum. Veel plezier met je aanwinst.

Toedels Yvonne
 
Welkom in ons midden en gefeliciteerd met je verstandige keuze, er gaat immers niks boven een goede Omega!!!!

Het is een B1 trouwens die van jou, gezien de leeftijd!

Veel veilige kilometers en weinig onkosten toegewenst!

Dit is mijn B2


2diht1g.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan