Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Electrische Schema's Omega B2

Hallo allen,

Ik er iemand in het bezit van schema's voor de omega B2?
wie wil mij hier aan helpen? uiteraard tegen een kleine vergoeding? :f

alvast bedankt!
 

Andrew

600.000
Peet,

Als het goed is, dan zit er wat in je mailbox.

En wat betreft die kleine vergoeding: dan kom je toch gewoon een keer mijn Omega wassen _O-

Andrew
 
Hee Andrew,

Ik heb een probleem met de binnen verlichting. Deze brandt alleen met het openen via de AB, de twee lampjes onder de binnen spiegel, en dan doven ze weer langzaam.
De andere verlichting gaat niet aan, achterklep en deuren en de verlichting in de deur en de verlichting bij de make up spiegeltjes in de zonneschermen alles blijft donker.

Kan jij mij ook helpen aan wat schema's dan ga ik eens kijken of ik wat kan vinden. BVD

En auto wassen doe ik hier voor 3 eu in 20', staat ze ook nog in de Hotwax.

Gr Rob vK
 

Vega

Medewerker
Administrator
rtvankampen zei:
Hee Andrew,

Ik heb een probleem met de binnen verlichting. Deze brandt alleen met het openen via de AB, de twee lampjes onder de binnen spiegel, en dan doven ze weer langzaam.

Dat klopt meer gaat er niet aan met het bedienen van de AB.

De andere verlichting gaat niet aan, achterklep en deuren en de verlichting in de deur en de verlichting bij de make up spiegeltjes in de zonneschermen alles blijft donker.

Deurverlichting gaat pas aan als je de deur open doet, het zelfde geld voor de achterklep.
Make-upspiegels gaan pas branden als je ze open doet.
 
Hai Peter,

Ja dank je, dat is wel duidelijk. Maar bij open doen van klep of deuren gaat er niets branden, en de make up ook niet bij bediening met contact aan.

Gr Rob vK
 
Er staan een tweetal afbeeldingen op de klep van de zekeringen ruimte onder het stuur. Links de zekeringen en recht allerlei relais. Welk nummer is nu het tijdrelais??

En hoe check ik of die stuk is, misschien ten overvloede via de schakelaar van dim- en stadslicht werkt de binnen verlichting ook niet .

Gr Rob vK
 

Vega

Medewerker
Administrator
Niet de goede plaats, ONDER het DASHBOARD.
Richting A-stijl en ruit.
 
Bovenaan