Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen *UPDATE*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik ben Wim Meerkerk 20jr. oud en kom uit Hardinxveld - Giessendam.

Zelf rij ik NOG een Astra F uit '97, maar ben van plan zo snel mogelijk een Omega te kopen, dus de laatste tijd staat de Astra stil en pak ik de fiets (die kost nix :P)

Mijn vader heeft al veschillende omega's gereden, maar na een uitstapje naar Renault (een Megane |:() heeft ie een Vectra C (facelift) uit '06 gekocht.
Na aanhoudende problemen met de Vectra hebben we besloten om een stap 'terug' te doen en weer een Omega aan te schaffen d:)b _/-\o_ !

De Omega is er nog niet want we zijn nog op zoek, maar vast staat dat het geen V6 word. Wel dat het een station met tweekleurig interieur d:)b moet zijn!

De komende tijd zal ik hier nog een wel een beetje rondlurken, maar dat zal zodra we een omega hebben wel veranderen (als ik nog wat tijd kan vinden tussen de rondjes rijden door!)

Gr. Wim Meerkerk

*O* UPDATE *O*

Nauw de Omega is er inmiddels. Zijn hem vanmiddag op wezen halen in Oirschot. Is een zilvergrijze station 2.2 van eind 2001 geworden. Business uitvoering (best kaal :P) met 140K op de teller. Volgens de verkoper van de eerste eigenaar, die hem helaas wel eens ergens tegenaan heeft geduwd dus de voorbumper is wel aan vervanging toe :9 , maar daar de slopen maar eens voor af gaan ;) .

Ik ga hem morgenochtend eens goed wassen en op de foto knallen, en die hier ff posten. :*)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Even voorstellen

Welkom hier Wim.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden en we zijn gek op foto's.
 
Re: Even voorstellen

Hey Wim,

leuk je ook hier te zien :Y
Lurk een end weg, zou ik zeggen... daar staat het hier voor :+

Enne... stapje terug van een Vectra naar een Omega :?
Sorry hoor... maar dan mag het een C-Vectra zijn (geweest) maar ik rij toch écht liever in een Omega :Y

:w Ruud
 
Re: Even voorstellen

Welkom op het forum,

Veel succes met het zoeken naar een geschikte Omega :Y

gr

Danny
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Even voorstellen

Welkom Wim. Ik hoop dat jullie spoedig een geschikte Omega in de straat mogen verwelkomen. :)

MetalRush zei:
Enne... stapje terug van een Vectra naar een Omega :?
Sorry hoor... maar dan mag het een C-Vectra zijn (geweest) maar ik rij toch écht liever in een Omega :Y

Helemaal mee eens :Y

De enige manier qua stapje terug kan zijn in bouwjaar. Ondanks dat ik een Vectra C super vind rijden, daarbij de andere inslag van rijeigenschappen e.d. meewegend, haalt die het ook in mijn ogen niet bij een Omega.
 
Re: Even voorstellen

welkom op het forum. En tevens sluit ik mij bij de rest aan dat je met een omega helemaal geen stap terug doet.

Gr jack
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Even voorstellen

Kijk, iemand met een duidelijk doel in zijn zoektocht! zo hoor ik het graag..

Welkom op het forum

Laat zeker Duitsland niet aan je zoektocht voorbijgaan! (mobile.de)

Groetjes
Stijn
 
Re: Even voorstellen

wim van harte welkom op het OOP. ik hoop dat zowel jij als je vader de omega vinden die je zoekt in nl of bij onze ooster buren. maar ik sluit mij wel aan bij de andere hier, als ik beide auto's vergelijk heb ik liever de omega ondanks de leeftijd. en pech kun je met iedere auto hebben. de foto's zien we van zelf verschijnen. gr,martijn opel goeroe
 

yoyo

The UK brothers
Re: Even voorstellen

Zo Wim,

Allereerst hartelijk welkom hier op ons forum.

Dat was geen goeie binnenkomer zeg (een stap terug!!!!!!) :(

Maar ik neem aan dat je met je zoektocht naar de Omega van jouw dromen zult slagen... en dat je je mening herziet.
Anders solliciteer je regelrecht naar een enkeltje strafkamp >:)

Nee hoor zo ver gaan we niet, maar je zag wel dat het hier allemaal regelrechte Omega liefhebbers zijn....toch?
Welkom en veel plezier hier! :Y :Y
 
Re: Even voorstellen *UPDATE met FOTO's*

Allereerst: ik had dat stapje terug ook niet voor niets tussen aanhalingstekens ('') gezet hé, maar alsnog sorry oor deze onvergeeflijke opmerking :$ ... :D

MAAR VEEL BELANGRIJKER:

't spoilertje (en de kapotte antenne :():
15667mh.jpg


velgjes *O*:
35n29fm.jpg


binnenkant:
mv1ddw.jpg


en de rest O+:
2lsbcdj.jpg

ojkgn.jpg


Vandaag ff naar Amsterdam geweest; jammer dat dat zo dicht bij ligt! :P
 

yoyo

The UK brothers
Wow das een mooie! d:)b

Wat betrefd die antenne moet je even aan Peter (vega) vragen die heeft de oplossing hiervoor.
(alhoewel die had het zelfde probleempje en dmv een ander type antenne is er dan geen probleem meer)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Inderdaad Aart.

Mooie auto, alleen nog een navigatie radio met CID erin en ze is af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan