Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijd om me even voor te stellen, Ik ben Joop en lees al 3 kwart jaar gezellig met jullie mee.
gelukkig heb ik tot nu toe geen hulp nodig gehad, wel een hoop tips gebruikt die ik op het forum vond.

Ik heb 9 maanden geleden een Omega 2.5td gekocht uit 1999 dus nog net een B1. Het is een redelijk complete uitvoering met veel optie's. We zijn er erg blij, en hij gaat nog steeds fantasties ondanks zijn leeftijd en kilometers.

Sleutelen doe ik graag zelf, Eens heeeel lang geleden (in de jaren 80 van de vorige eeuw) heb ik geleerd voor automonteur maar daar nooit iets mee gedaan. Nu vind ik het leuk om aan mijn auto te werken en hem zo goed mogelijk te houden. Dus de Omega is een hobbie waar graag aan werk, en veel kilometer in maak.

Nu heb ik een ongelukje gehad en een probleempje waar ik wat hulp bij nodig heb. Maar daar maak ik zo een ander berichtje voor aan.

Groeten,
Joop uit Utrecht
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom op ons OOP Joop.

Leuk dat je je nu ook als lid geregistreerd hebt. :Y

Gezien je Omega uit 1999 komt, zal het een Onyx of Centennial zijn?

:w Jacco
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Joop.

Goed dat je je toch hebt aangemeld op het OOP.

En je vragen kan je kwijt in de daartoe bestemde topics.
 

yoyo

The UK brothers
Hallo Joop welkom op het OOP.

Leuk om te lezen dat je ons al een hele tijd "volgt", maar nog leuker vind ik het dat je jezelf
uit de anonimiteit gehaald heb.

Zo kunnen wij OOP'ers altijd weer van elkaar leren, ik hoop dus ook van harte dat je hier zult
vinden wat je zoekt. :Y
 
B-Buster zei:
Welkom op ons OOP Joop.

Leuk dat je je nu ook als lid geregistreerd hebt. :Y

Gezien je Omega uit 1999 komt, zal het een Onyx of Centennial zijn?

:w Jacco

Dan moet je me even uitleggen Jacco wat is een Onyx of Centennial??
 
Hallo Joop,

Welkom hier. En veel leer-/leesplezier hier.
Hopelijk kunnen wij ook nog wat van jou opsteken... schroom niet om lekker deel te nemen aan de verschillende vragen/discussies en probleemstellingen. Zo leren we van elkaar :)

:w Ruud


PS: foto('s) van jouw vierwieler is bijna een vereiste hier, hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan