Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben al lid op diverse andere forums, dus sommige zullen mij misschien al kennen maar hier had ik dat nog niet gedaan.
Ik ben Mickel en dit is al mijn 2e handgeschakelde MV6 die ik nu in mijn bezit heb.
Mis mijn 1e nog elke dag, was een heerlijke auto maar helaas totaal loss gegaan.

Ik heb deze nu ruim en jaar en al een hoop aan gedaan maar moet nog steeds een hoop aan gebeuren,
maar ja door tijd gebrek helaas niet al te veel tijd voor.

Werk bij een DAF garage dus kan een hoop zelf doen heb ook nog veel onderdelen van mijn vorige Omega dus veel kan ik zo overzetten.

Huidige Mv6 heeft een km-stand van +/- 150000.
Het is dus een handgeschakelde 3 liter met zo beetje alle opties.
Zal eens een keer een draadje maken met wat ik zoal al gedaan heb en wat er nog moet gebeuren.
Hier ook nog wat foto's.

P1040710.jpg

P1040724.jpg

P1040738.jpg


Groeten Mickel
 
Welkom hier, Mickel :Y
Jij staat, bij deze, ook op de kaart :P

Leuk dat je ons mee wilt laten genieten van jouw plannen, en reeds uitgevoerde updates/upgrades, aan jouw Omi.
Mocht je een eigen gedeelte in onze Privé collectie willen hebben, moet je mij maar even een PM sturen.

Veel plezier hier :)

:w Ruud
 
Welkom Mickel. Vrij zeldzaam; een handgeschekelde MV6 met niet al te veel kilometers op de klok. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met deze Omega. Stuur Ruud maar een PB-tje voor een deel in de Privé Collectie. Je kan daar dan helemaal los gaan ;) .

Groet,

Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan