Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik stel mij even voor.

Ik ben Marcel uit Deventer.
Na wat andere merken te hebben geprobeerd ben ik toch maar weer over gestapt naar een Opel.
Sinds kort ben ik in bezit van een omega b2 3.0 v6

gr
10155982_10203184095470456_8560505219288435805_n.jpg

10358580_10203184095830465_8834468760897293390_n.jpg


To do list:
Andere wielen
Dubbel din radio ( Radio zit en werkt nu alleen afwerking nog)
Schoonmaken( vorige eigenaar heeft hem niet echt schoon gehouden)
Beurtje...
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom!

Ziet er goed uit. Aan de mooie strakke stoelen te zien is er in ieder geval niet elke dag een lompe (vul maar iets in) ingestort. :P
 
B-Buster zei:
Welkom!

Ziet er goed uit. Aan de mooie strakke stoelen te zien is er in ieder geval niet elke dag een lompe (vul maar iets in) ingestort. :P

Toch is de vorige eigenaar er niet echt zuinig op geweest. Zit op de linker stoel toch een klein slijt plekje op het leer :| . Vandaag gaat eerst de binnenkant maar even in bad :)
 
Hoi Marcel, welkom op het OOP. In o.a. mijn "garage" op het forum staat ook een schoonmaaksessie van de stoelen, wellicht dat je er wat info uit kunt halen.

Gr. Paul
 
Welkom en succes met het schoonmaken.

Ben net klaar met het reinigen en conditioneren van mijn lederen interieur ;) . Resultaat: 10x beter dan voorheen, dankzij wat lezen hier op 't forum.
 

Joep

Verbannen
Mooie wagen, heb deze op marktplaats zien staan en vond het al een net exemplaar. :)
 
Is inderdaad een mooie Omega :*) Maar hij heeft volgens mij lang stil gestaan gezien de vervuiling in en op de auto. Staat van onderhoud is redelijk te noemen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan