Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi mijn naam is Rob Kooreman uit dordrecht gek op auto 's zoals op mijn eigen opel omega 2.6 v6 uit 2001
34e3hc8.jpg
 
R

Ralph

Gast
ahhh daar is het slachtoffer.
een mooie b2 btw.
welkom.
 
dank jullie voor de posititieve berichten nu nog wat reparaties zoals olie en waterlekkage verhelpen
 
is er iemand die mij wat foto's kan toesturen van het het motorblok ik bedoel de tekeningen hoe de oile door het blok loopt dus doorsnedefoto's het probleem bij mijn omega is dat hij olie lekt als ik gereden heb als hij dan 10 minuten stilstaat laat hij weer een paar druppels olie vallen en mischien wel ook onder het rijden ,maar dat is een beetje moelijk zien onder het rijden .zelf heb ik het idee dat de carteronluchting dicht zit .en zeker het gaatje achter de achterste krukaskeering .ben zeker nieuwsgierig zaterdag gaat hij onder de sleutel bij ralph ,ook gaat hij dan de koelvloeistof lekkage nakijken waarschijnlijk warmtewisselaar .zal benieuwd zijn hoe het gaat lopen groeten rob
 

tonboy

Verbannen
rob1 zei:
is er iemand die mij wat foto's kan toesturen van het het motorblok ik bedoel de tekeningen hoe de oile door het blok loopt dus doorsnedefoto's het probleem bij mijn omega is dat hij olie lekt als ik gereden heb als hij dan 10 minuten stilstaat laat hij weer een paar druppels olie vallen en mischien wel ook onder het rijden ,maar dat is een beetje moelijk zien onder het rijden .zelf heb ik het idee dat de carteronluchting dicht zit .en zeker het gaatje achter de achterste krukaskeering .ben zeker nieuwsgierig zaterdag gaat hij onder de sleutel bij ralph ,ook gaat hij dan de koelvloeistof lekkage nakijken waarschijnlijk warmtewisselaar .zal benieuwd zijn hoe het gaat lopen groeten rob
Laat dat maar aan Ralph over, komt wel goed.
 
35c4ug8.jpg


-- 16 dec 2014 12:53 --

dit was dus het probleem van de koelvloeistof lekkage die ik had

-- 16 dec 2014 12:56 --

143zxgn.jpg


-- 16 dec 2014 12:58 --

hier waar de keering hoort te zitten zie je het spoor lopen waar hij lekt ,nu nog een nieuwe keering plaatsen schijnt nogal moeilijk te zijn ivm de afmeting van de keering

-- 16 dec 2014 13:09 --

14e2e01.jpg


-- 16 dec 2014 13:11 --

even de auto wassen hoort er ook bij maar wel met de hand he ,we houden niet van krassen .

-- 16 dec 2014 13:13 --

11v0chc.jpg
<br /><br />-- 16 dec 2014 13:15 --<br /><br />beste ralph ik wilde je even bedanken voor de reparatie aan mijn auto je bent want ze zeggen een omega dokter .binnekort mag je aan de gang voor mijn oliekeering .met vriendelijke groet rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan