Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
xgmkg.jpg

Hoi,

Sinds juni 2014 in bezit van een omega B2 2.5DTI. Hiervoor heb ik een vectra b 2.5V6 gereden maar doordat ik steeds meer ging rijden toch voor een diesel gekozen.

In de tussentijd ook al kennis mogen maken met een aantal bekende kwaaltjes, draagarm rubbers, motortje centrale vergrendeling en natuurlijk beetje roest.

Al met al ben ik erg tevreden met de auto en in de korte tijd dat ik lid van het forum ben al kennis mogen maken met lowflyer, heel behulpzaam.

Quirin
 
welkom hier, tja behulpzaam, jij woont zowat het kortste bij van alle leden op marc na!
maar goed, we zijn hier om hulp en uitleg te geven :)
 
Das waar, ik ken Marc nog niet.

Deur sleut weer prima met de centrale vergrendeling, wel weer even wenne na al die maanden met de hand gedaan te hebben[emoji12]
 
Ik zal even een kleine geschiedenis geven van de auto's die ik gehad heb.
-vectra b station 1.8
-rover 600 sedan 1.8
-ford focus 3 deurs 1.8 tddi
-vectra b station 2.5 V6 (geschorst)
-omega b2 2.5dti (huidig)
-land rover defender (10 jaren plan)
 
Dankje

Ja een aantal bekende kwaaltjes al gehad, motertje cv, spiegel/raambedieningschakelaar. Beetje roest op me achterdeur.

Nog tips waar ik extra op zou kunnen letten?

Q
 
spiraal veer achter!
lmm, krukassensor, nokkenassensor, ... goh veel te veel om op te noemen! _O-

maar het blijven leuke wagens _/-\o_ _/-\o_
 
Ok, sensoren ook op bmw blok?
Zeker leuke auto's, met mijn vectra over het algemeen meer stukke gehad. Moet nog een nieuwe lmm op (zucht), vier nieuwe bandjes radio erin en keuring. Dan mag ie de weer uit de schorsing
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik sprak niet over omega kwaaltjes... nokkenassensor e.d. heb ik geen weet van op de blokken. Wervelkleppen, motordempers, turbo, injectoren
... besteed er aandacht aan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan