Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik nieuw ben op het forum wil ik me graag even kort voorstellen. Mijn naam is Dick, ben in 1964 geboren en woonachtig in een dorpje vlak bij Spijkenisse.
Ik ben sinds zeer recent weer onder de Opeleanen. Nou, bijna dan. Ik heb een Vauxhall Omega Estate. Ver in het verleden heb ik minimaal 10 Opels gehad maar op een gegeven moment ben ik van het pad afgeraakt en heb diverse BMW's en Mercedessen gereden. Nu dus weer Opel. Ik hoop op het forum de nodige tips, wetenswaardigheden en gelijkgezinden te vinden.
 
Hoop komend weekend foto's te kunnen maken. Gisteren naar de RDW geweest en nu de nodige onderdelen bestellen om de auto helemaal naar m'n zin te maken.
 
Ook al heeft de auto nog 64000 mijl gereden is het onderstel echt slap geworden. Ook niet zo vreemd als de landweggetjes kent in Cheshire, dus wil ik alle rubbers en de schokbrekers vervangen. Daarnaast gelijk de distributie en de waterpomp.
 
Hmmm, zit ook geregeld in die hoek. Liverpool, Manchester, Wrexham, beetje chocola en cacaoboter rondrijden naar de fabrieken daar :D. Welkom hier voordat ik helemaal afdwaal
 
Foto's houden jullie tegoed. Ben ff uit de roulatie vanwege een acute ontsteking van het evenwichtsorgaan.
 
Hierbij zoals beloofd de plaatjes.

2m64xf6.jpg
dlsrkl.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan