Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ff voorstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
yoyo zei:
Zoowwwww dat ziet er gaaf uit! _/-\o_

Ik heb een demper (2,2) daar komen twee pijpen in de demper en (helaas) maar één eindstuk.
Kan hier eigenlijk ook een andere demper op met twee eindstukjes? (en dan niet zo'n Blérpijp, maar gewoon beschaaft). O-)

Aart

Volgens mij wel Aart. die zij ook te krijgen met twee eindstukken.

Gr Jack
 
aart meet je buitenkant pijpen eens op van de uitlaat die in je eind demper in gaat. ik heb nog een splinternieuwe demper vvor een sedan ligen met 2 ronde pijpjes als aanzicht. deze is eigenlijk voor de v6 b1.
 

Xedrah

Donateur 2024
MetalRush zei:
Ben ook wel benieuwd naar wat interieur foto's van jullie Omi's :)

Heb er laatst nog 1 genomen van de Combi, die andere heb je al.

33y6m42.jpg
 

Xedrah

Donateur 2024
Dank heren. Ben er ook erg blij mee, vindt het prettiger dan leder zelfs.

Zal binnenkort ff een topic aanmaken over de combi en de monterey.
 

yoyo

The UK brothers
Ben het helemaal met je eens David, ik heb in het voorjaar mijn leren bekleding omgeruild voor originele sportbekleding.
De deur panelen hoefde ik niet te doen want de kleur was gewoon hetzelfde gelukkig.

Daarbij wil ik wel de opmerking maken dat ik het wel heel erg mooi vind dat leer!
Maar ik vond dat je in de bochten begon te glijden op je stoel en daarbij hebben de sport stoelen een prima zijdelingse steun.
 
@David:
Mooi interieur d:)b en die sportstoelen hebben echt iets. Naar zulke stoelen ben ik nog eens op zoek geweest evenals naar een leren interieur. Uiteindelijk ben ik nu zeer tevreden met de originele stoffen binnenbekleding (vrij uniek in een MV6 heb ik begrepen). Zelfs ons aller Sjors raakte gecharmeerd door deze binnenbekleding (hij vraagt altijd of hij even in mijn Omega mag zitten :) ).

@Aat,
Hoewel ook ik een leren bekleding wel mooi strak vind staan, blijf ik - onder andere om de door jouw genoemde reden - voorlopig gewoon van mijn stoffen bekleding genieten.

Groet,

Walter
 
omegauser zei:
@David:
Mooi interieur d:)b en die sportstoelen hebben echt iets. Naar zulke stoelen ben ik nog eens op zoek geweest evenals naar een leren interieur. Uiteindelijk ben ik nu zeer tevreden met de originele stoffen binnenbekleding (vrij uniek in een MV6 heb ik begrepen). Zelfs ons aller Sjors raakte gecharmeerd door deze binnenbekleding (hij vraagt altijd of hij even in mijn Omega mag zitten :) ).

@Aat,
Hoewel ook ik een leren bekleding wel mooi strak vind staan, blijf ik - onder andere om de door jouw genoemde reden - voorlopig gewoon van mijn stoffen bekleding genieten.

Groet,

Walter




Haha ja inderdaad, ik vind het een keigaaf interieur !! weet niet of ik het zou omzetten als ik het had hoor ! meen ik serieus, zo mooi als dat er na 2K nog uitziet zeg, en lekker zacht en heel warm/gedempt O+





Groetjes,
Sjors
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Sjors-V6 zei:
Haha ja inderdaad, ik vind het een keigaaf interieur !! weet niet of ik het zou omzetten als ik het had hoor ! meen ik serieus, zo mooi als dat er na 20K nog uitziet zeg, en lekker zacht en heel warm/gedempt O+

20K? Dat mocht Walter willen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan