Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

FF Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,
Mijn naam is Andre .
Ik rij in een omega 2.5 v6 station een geweldige auto maar heb ook wel een probleem en ik hoop hier bij jullie een oplossing te vinden daar ik nog graag een paar jaar met deze auto kan rijden .Ik heb al wat kosten gehad maar dat weegt niet op tegen de luxe en de charme van deze auto ,maar nu word het toch wat moeilijker .Ik hoop echt dat er hulp is voor mij en mijn Opel .
Vriendelijke groet ,
Andre
 
Welkom op het forum en problemen zijn er om opgelost te worden. :w

Ik zou zeggen, gooi het maar in de groep.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Andre.

Als je je vragen in de juiste topics plaatst, dan krijg je vast reactie.
En we zijn gek op foto's
 
Welkom hier,

En wat peter zegt, hoe meer mooie foto's hoe beter. O-)
Maar met wat goed zoekwerk zijn veel kosten goed in de hand te houden.
 
De heren hierboven hebben het al gezegd :)

Korte samenvatting:
- Welkom
- Foto's
- Vraag en gij zult ontvangen

_O-

:w Ruud
 
Wauw ,dat klinkt geweldig .
Het zit zo dat deze omega mij met al heel wat km tjs heeft verblijd na een aantal flinke reparaties kreeg ik van morgen het bericht van de opel dat de koppakking er uit ligt of de olie koeler.
Daar ze met een hoge reparatie prijs kwamen en ik net 3000 euro er aan heb laten maken komt een klein beetje de twijfel wat nu????
Zelf kan ik door mijn ziekte niet veel meer aan deze auto doen helaas maar het zou me wel aan mijn hart gaan .
1 ding staat vast het is een geweldige auto .
Ik hoop dan ook dat er mensen zijn die willen en kunnen helpen .
 
Hallo Andre,

Welkom hier op het OOP. Dat klinkt niet best; koppakking(en) of oliekoeler. Ik vraag mij wel af of iemand met verstand van zaken dat heeft gezegd, eventueel na wat vooronderzoek. Koppakking en oliekoeler zijn inderdaad wel wat berucht bij een Omega maar soms is het ook wat anders. Met name reparatie van een koppakking is een vrij prijzig gebeuren, zeker als het door de VOD moet worden gedaan.

Groet,

Walter
 
welkom op het oop.
De koppakking van een v6 is vaak het laatste wat doorgaat. Meestal is de olie koeler stuk. Dit is te testen door bij de koelvloeistof te kijken of er olie bij zit en bij de olie aan de vuldop geen sludge(mayo achtige substantie) zit. Is dit het geval dan zal hoogst waarschijnlijk de koeler door zijn.

Gr jack
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan