Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

geen leven meer in :(

ondertussen zijn de onderdelen al meer als een week geleden besteld in nl. verleden maandag is het geld van mijn rekening gegaan en beweren zun dat het geld nog ni binnen is. word stilaan tijd da ik terug kan bolle.
 
ff ne stand van zaken. heb juist de krukas sensor vervangen maar nog steeds geen leven in te krijgen...
ik begin de moed wa te verliezen...
 
alle, ff de stand van zaken. hij wil dus nog steeds ni. hij maakt aanstalte tot, maar slaagt net ni aan. we hebbe net is geprobeert met een beetje benzine in de luchtfilterbuis te doen en dan heeft hij half minuutje gedraaid om daarna weer stil te valle en juist hetzelfde te blijve doen. precies wille maar ni kunne.
 
Acab staat exact voor wat je denkt dat het staat Henri ;)

En idd, als hij zo wel draait maar op een andere manier niet lijkt het mij ook de pomp of de verstuivers, lijkt sterk op wat ik toen voorhad in Tilburg!
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod]Heren het gaat hier om een motorisch probleem, niet om een forum nicknaam.
Heb je daar moeite mee dan ben je vrij om niet te reageren op berichten van deze meneer.
Alle niet relevante berichten worden verwijderd[/mod]
 
R

Ralph

Gast
de ander 2 storingscodes zijn van de luchtmassameter lucht temp.. word gemeten op de lmm en spanning te laag is een verbrande diode, verder kun je de injectie angle in beeld krijgen met de goede apparatuur zodat je kunt zien of de ecu op de pomp nog zijn werk doet.

alstublieft mvg een :X
 
Vega zei:
[mod]Heren het gaat hier om een motorisch probleem, niet om een forum nicknaam.
Heb je daar moeite mee dan ben je vrij om niet te reageren op berichten van deze meneer.
Alle niet relevante berichten worden verwijderd[/mod]


grappig : je mag wel een zwaar beledigende nick name voeren maar daar mag niemand op reageren ???

d:)b

mischien iets voor een nickname beleid ?

als je een hond een stok voor gooit kan je verwachten dat er in gebeten wordt
 
Bovenaan