Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

gekleurde nav display

beste mede oop ers _O-

ik heb een vraagje omtrend de gekleurde display die ik bij de nieuwe modellen zie

kan ik die ook in mijn mv6 van 96 inbouwen?? of is dat niet tedoen ?
vind het namelijk een stuk mooier dan de standaard die ik er nu in heb zitten

ben benieuwd O-)

gr johan
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat is mogelijk. Is wel een vrij uitgebreide verbouwing die niet goedkoop is. Je moet namelijk ook de radio e.d. vervangen voor een NCDR1100 of 1500 zoals bijv. geleverd in een Astra en Zafira.

Wil je daarbij de navigatiefunctie gebruiken dan heb je een GPS (dak)antenne nodig met bijbehorende bekabeling, en eventueel nog een CD wisselaar voor aan de NCDR1100/1500.
 
Sjors-V6 heeft het al eens gedaan.
Is, zoals Jacco al zegt, een hele ingrijpende verbouwing.
Je kunt Sjors eens vragen wat het allemaal gekost heeft (begin maar te tellen vanaf ~€ 1.000,- )
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat kan je mij ook vragen, ik heb net zo'n complete set bij mekaar geschraapt.

1k heb ik niet gehaald, in totaal heeft het zo'n 800,- gekost. En dat voor een set die ik uiteindelijk niet ga gebruiken.. outch :P
 
ok ik hoor het al wel
gaat vele uurtjes inzitten dus
plus het nodige geld
jammer maar zoveel geld heb ik er eigenlijk niet voor over
maar leek me geweldig om een kleuren display te gebruiken
misschien kan ik nog eens ergens een goedkopere vinden
dan ga ik er toch aan beginnen.

B-Buster zei:
Dat kan je mij ook vragen, ik heb net zo'n complete set bij mekaar geschraapt.

1k heb ik niet gehaald, in totaal heeft het zo'n 800,- gekost. En dat voor een set die ik uiteindelijk niet ga gebruiken.. outch :P

wil je het niet weer verkopen dan?? als je het niet gaat gebruiken ?? *O* *O*

als ik een goede nav ga kopen ben ik ook een honderd of 5 kwijt denk ik
dan is het toch leuker om zo iets te hebben _/-\o_ _/-\o_

gr johan
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Waarschijnlijk ga ik de CID (kleurendisplay) zelf nodig hebben omdat die nu in mijn B2 zit kuren vertoont. Setje zou dan dus verkocht worden zonder het display. Geeft je wellicht weer de kans de sok opnieuw vol te sparen voor een ander display? :P
 
B-Buster zei:
Waarschijnlijk ga ik de CID (kleurendisplay) zelf nodig hebben omdat die nu in mijn B2 zit kuren vertoont. Setje zou dan dus verkocht worden zonder het display. Geeft je wellicht weer de kans de sok opnieuw vol te sparen voor een ander display? :P

hahha ja idd zoiets :P
wat zou je voor de rest moeten hebben dan ?

en weet je ongeveer waar ik aan moet denken voor een nieuwe scherm ?

gr johan
 
Bovenaan