Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Gewoon Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam kunnen jullie raden. Ik ben word volgende maand 29 jaar en rij sinds een week of wat voor de 4e keer in een Opel Omega.

8 jaar geleden kocht ik mijn eerste Omega B1 MV6 sedan. Een echte MV6 dus vol opties buiten een schuif/kanteldak. Van de eerste eigenaar met iets meer dan 100.000km op de klok. Een super goede ervaring. Uiteraard van alles aan veranderd. Helaas geen foto's meer. Ik was erg jong en wilde wat sportievers. Deze heb ik ingeruild voor een Toyota MR2. Even heel wat anders. Daarna een 300ZX twin turbo gekocht welke ik nog altijd heb en 2 jaar geleden kocht ik een Omega Station 2.5TD. Wederom vol opties buiten schuif/kanteldak.
Toen zag ik begin vorig jaar een facelift 3.0 V6 tegenkwam voor " weinig" kon ik deze niet laten staan. Technisch gezien in een nette staat maar optisch kon deze wel wat aandacht gebruiken.

Helaas zat ik met de hele economische crisis even zonder werk en moest de Omega er weer uit. Ik werd er bijna gek van. Precies zoals ik hem wilde hebben. Facelift model, vol lederen sport interieur, zilveren accenten in het interieur, station, 3.0 V6, automaat, full color navigatie etc etc....
De tijd was niet ideaal voor de verkoop van een "zware" luxe wagen. Gelukkig vond ik een liefhebber.

Deze heeft er goed voor gezorgd en we zijn altijd contact blijven hebben en nu... ... NU IS IE TERUG ! Beter dan ooit. Bijna alle zaken die ik nog wilde veranderen zijn gedaan. Roest op de achterklep is aangepakt, Bose audiosysteem is gemonteerd en geinstalleerd en de zelfdimmende achteruitkijkspiegel zit er in.

Groeten,

Mark
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Mark,

Mooi verhaal, maar je bent vast nu wel in staat om foto's te plaatsen want daar zijn we gek op.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom!

Uit het andere draadje begrijp ik dat het om een 'bekende' gaat? Leuk om te zien dat hij op die manier binnen het forum blijft. :Y
 
Welkom hier.
Leuk om te lezen dat twee mensen zo weer blij kunnen zijn.
Ik heb nog nooit een oude auto van mij weer gezien laat staan de kans gehad om hem weer te kopen.
d:)b
 
Welkom Mark,

bij zo'n verhaal horen natuurlijk wel foto's ;)
Dus kom maar op...
Ik hoop dat wij je nog wat verder kunnen helpen met info en andere interessante dingen.... lees ons forum en geniet van onze saamhorigheid :Y

:w Ruud
 

yoyo

The UK brothers
Peachtig verhaal Mark,
Welkom hier op het OOP, ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren enne....... iedereen zegt het al !!
fotooooooo's hahaha
 
Wat een warm welkom hier 8)

Nu kan ik natuurlijk leentje buur spelen en de foto's van Michel posten... Ik zal wat nieuwe maken. Ik merk in ieder geval dat deze club leeft en dat is fijn!
 

Vega

Medewerker
Administrator
gewoon_mark zei:
Ik merk in ieder geval dat deze club leeft en dat is fijn!

Dank _/-\o_
Daar hebben we hard aangewerkt en we doen ons best om het zo te houden, uiteraard met hulp van de leden. d:)b
:w
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Eigen foto's zien we natuurlijk graag. Daarvoor geldt ook: hoe meer hoe beter. Nee, snel tevreden zijn wij niet. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan