Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Graag kleur nummer gezocht Spoed

Berry

OOP Huisleverancier
Heb een mv6 opgehaald en wil graag een paar krasjes bijwerken :9





Hier het verhaal.
Een jaar of 6 geleden heb ik mijn mv6 die in perfecte staat verkeerde aan een collega verkocht.Die heeft hem na een tijdje verkocht via mp.Nu werd ik van de week gebeld of ik een mv6 wilde kopen die roze geverfd is 8)7
Ik ben gaan kijken blijkt het mijn verkrachte ex mv6 tezijn.
Gelukkig is het alleen cosmetische en zijn de interessante delen in zeer goede staat.De auto is full options en alles werkt,motortje loopt prima,veel delen kan ik mooi gebruiken voor mijn B1 3.2 8)
Mooi B1 interieur [met de open hoofdsteunen heb nu een facelift b1 interieur in mijn 3.2 zitten en dit past meer bij het bouwjaar]
Dimmende spiegel
rolo
nivo regeling
koplampsproeiers
irmscher veren
irmscher grill
orgi radio met cd wisselaar
enz.
Zo was ie

Nu zo
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik waardeer het dat je me had voorbereid.

Verder..... 7(8)7 wtf heeft die gesnoven gehad ?
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ja Jacco ik weet het ook niet, iets van een weddenschap ofzo zijn maat is auto spuiter en die zou hem daarna weer klaar maken maar geloof dat de vriendschap over was en zijn geld op is. 7(8)7

-- 11 nov 2013 20:28 --

Thx Nils zal morgen effe wat verf laten mengen hahaaaaa

-- 11 nov 2013 20:29 --

Thx Nils zal morgen effe wat verf laten mengen hahaaaaa<br /><br />-- 11 nov 2013 20:29 --<br /><br />Thx Nils zal morgen effe wat verf laten mengen hahaaaaa
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Was die van een vrouwelijke rijdster?

en waarom ligt daar een wc rol in _O-

Afwerkplek _O- _O- _O-

Grt. Hans
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ik wil het niet weten hans,ik maak de stoelen goed schoon voordat ik er op ga zitten d:)b
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ik begin de kleur steeds mooier tevinden Ruud,ik noem haar al liefkozend Miss Piggy Mobiel *;
 
het kan altijd gekker ! 7(8)7

nVIvaeB.jpg
 
richard66 zei:
P.H. zei:
het kan altijd gekker ! 7(8)7

nVIvaeB.jpg

Daar wil je toch niet in gezien worden 7(8)7 7(8)7


daar wil ik elke dag wel in gezien worden elke dag iedere week ik heb een keer in een gallardo op zandvoort wat rondes gereden en echt het zal je een worst wezen welke kleur het is als je daarmee hebt gereden
 
Bovenaan