Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hallo allemaal!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik ben Richard, ZZP-er, 33 jaar en sinds een paar maanden een trotse bezitter van een metallic rode Omega 2,5 V6.

Er zat een klein beetje roest aan maar daar keek ik doorheen en toen ik hem na wat handje klap voor een ogenschijnlijk leuk prijsje gekocht had bleken er 4 verotte banden onder te zitten. Toen dacht ik als er toch 4 nieuwe banden onder moeten, kan ik er misschien voor een beetje meer geld ook wel nieuwe velgen onder gooien. De oude originele waren ook niet zo prachtig meer. Dus na 40 uur op internet struinen naar de meest opwindende plaatjes van al die gelikte modellen, gekozen voor de echte 18" Borbet velgen. Geen troep dus. Mooie bandjes erop en voila. :*) :*)

Maar ja na al die mooie plaatjes op internet gezien te hebben leek hij toch nog niet zo mooi. Dus maar eens met de spuiter gepraat. En ja toen kwam van het een het ander. Nu 7 weken later is ie dan eindelijk klaar. Onderdelen uit Duitsland laten komen. Uren zoeken naar de juiste combinatie. Maar het is een plaatje geworden. :*) :*)
Vanmiddag rijd ik hem voor het eerst sinds 7 weken naar huis. En trots dat ik was!!!

Vanavond even naar een klant. Nee niet in de bus, maar met mijn mooie gave Omega. Na een uurtje gezellig een bakkie gedaan te hebben weer naar huis. Maar.......

Ik kwam niet meer van zijn plaats omdat de sleutel niet meer omging!!!!! Slot stuk!!!! SHIT! :( |:( :( |:( :( |:(

Wegenwacht gebeld, uur bezig, alles uit elkaar gesloopt, motor loopt maar het stuurslot wil niet meewerken.

Nu zoek ik eigenlijk maar een beetje troost bij de mensen die hetzelfde voelen voor hun Omega. Want ik ben er nog steeds erg trots op en we gaan het vast nog wel lang naar ons zin hebben, toch jongens...??? :Y :Y :Y

Dank jullie bij voorbaat maar voor al jullie steun en toeverlaat. Morali van het verhali: Ik wil van alles maar er gaat altijd weer iets mis d:)b |:(

Met vriendelijke groeten Rico Q
 
Ik geloof er geen bibs van... eerst foto's ! :+ :D

Welkom hier, Richard :Y
Zoals ik al schreef: ben benieuwd naar jouw 'pimp-mobiel' :P

En v.w.b. dat stuurslot: ik ben bang dat dat gewoon slijtage is en dat ie vervangen moet worden...

:w Ruud
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Richard.

Leuke introductie, beetje jammer van het slot, maar komt ook goed.

Ene we zijn gek op foto's
 
welkom op het oop forum. Qwa problemen kunnen we elkaar een hand geven. Ik weg je een ding als je eenmaal begint stop je niet meer. Hoop dat alles goed komt met de omega.

Gr jack
 

yoyo

The UK brothers
Welkom hier op het OOP!

Ik weet zeker dat je hier een hoop wijzer kan worden en eventuele problemen te lijf kan gaan.

euhhhhhh.........het zijn hier foto freaken dus.......FOTO'SSSSSSSSS _O- :w
 
Welkom hiero, enne is er al gevraagd om foto's? O-)
Uit jouw verhaal te lezen moet het een hele mooie omega zijn.

Gr,
Jacco :f
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hoi Richard, leuk je hier te mogen verwelkomen.

Alles is eigenlijk al wel gezegd, maar ook ik ben na die introductie toch wel zeer nieuwsgierig naar wat beeldmateriaal. Ik zou zeggen, spam ons maar onder met foto's :)

Groet,
Jacco
 
Hallo Richard,

Je zal wel gaan ervaren dat Omegarijden altijd wat avontuurlijk is. Af en toe gaan de meest onverwachte dingen stuk. Soms gaat het een tijd goed maar soms ook weer niet. Maar niet getreurd. Na de reparatie is er de voldoening dat de boel weer werkt en geniet je nog meer van je auto als daarvoor. Ik heb verschillende auto's gehad maar geen enkele reed zo fijn als de (B) Omega.

Kortom, welkom op het OOP en nog veel plezier van je Omega (ik ben nu wel erg benieuwd naar je ride want zo'n introductie schept natuurlijk verwachtingen; fototje?).

Groet,

Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan