Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hallo allemaal!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik ben Richard, ZZP-er, 33 jaar en sinds een paar maanden een trotse bezitter van een metallic rode Omega 2,5 V6.

Er zat een klein beetje roest aan maar daar keek ik doorheen en toen ik hem na wat handje klap voor een ogenschijnlijk leuk prijsje gekocht had bleken er 4 verotte banden onder te zitten. Toen dacht ik als er toch 4 nieuwe banden onder moeten, kan ik er misschien voor een beetje meer geld ook wel nieuwe velgen onder gooien. De oude originele waren ook niet zo prachtig meer. Dus na 40 uur op internet struinen naar de meest opwindende plaatjes van al die gelikte modellen, gekozen voor de echte 18" Borbet velgen. Geen troep dus. Mooie bandjes erop en voila. :*) :*)

Maar ja na al die mooie plaatjes op internet gezien te hebben leek hij toch nog niet zo mooi. Dus maar eens met de spuiter gepraat. En ja toen kwam van het een het ander. Nu 7 weken later is ie dan eindelijk klaar. Onderdelen uit Duitsland laten komen. Uren zoeken naar de juiste combinatie. Maar het is een plaatje geworden. :*) :*)
Vanmiddag rijd ik hem voor het eerst sinds 7 weken naar huis. En trots dat ik was!!!

Vanavond even naar een klant. Nee niet in de bus, maar met mijn mooie gave Omega. Na een uurtje gezellig een bakkie gedaan te hebben weer naar huis. Maar.......

Ik kwam niet meer van zijn plaats omdat de sleutel niet meer omging!!!!! Slot stuk!!!! SHIT! :( |:( :( |:( :( |:(

Wegenwacht gebeld, uur bezig, alles uit elkaar gesloopt, motor loopt maar het stuurslot wil niet meewerken.

Nu zoek ik eigenlijk maar een beetje troost bij de mensen die hetzelfde voelen voor hun Omega. Want ik ben er nog steeds erg trots op en we gaan het vast nog wel lang naar ons zin hebben, toch jongens...??? :Y :Y :Y