Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

heb een andere omega gespot en wezen kijken.

ik ben deze week ff naar sneek gegaan ,om een
Opel Omega 2.2i-16V Elegance te bekijken ziet er nog redelijk roest vrij uit.leuke velgen ,en er zit zelfs een irmscher grill al in.,
hebben jullie een idee of de prijs een beetje normaal is ?? en nog tips waar ik op zou moeten letten.
hij staat bij http://www.aissa-devries.nl op de website.


wel al klein lekje gespot in uitlaat voorin vlak bij de motor ,en stuur is aan vervanging toe of opnieuw bekleden.
gr johannes
 
Hoi Johannes,

Zo op het zicht ziet ie er leuk uit.
En de Elegance heeft al wat standaard opties.
Ik zou echter zelf verder kijken voor een exemplaar met wat minder kilometers, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Als je zelf een auto koopt met zeg 150.000km op de teller en je verkoopt hem met 226.000 dan weet je wat er aan mankeert of juist niet aan mankeert.
Als er allerlei bonnetjes bij zitten van het onderhoud dan is dat natuurlijk mooi en weet je meer over de staat.
De uitlaat vooraan zal bijna zeker het spruitstuk zijn, daar hebben beel 2.2's last van.
Het stuur vervangen moet niet zo'n probleem zijn, PM-etje naar Berry en het is geregeld.

Verder is de prijs niet gek, zou er nog wat af praten ivm km-stand, uitlaat en stuur.
Of mooie deal maken dat hij het voor deze prijs ook allemaal oplost.

groeten
Arjan
 

richard66

500.000+
Ziet er goed uit mooie omi :Y
ja wat Arjan al zegt de km stand maar als daar de geschiedenis bij is van wat er zo al aangedaan is dan is dat mooi mee genomen .

Gr Richard. :b
 
Johannes,

Ik kraak de auto ook niet af he.

De vorige omega van mijn vader is met 270.000 weggegaan en die functioneerde nog perfect.
Zoals ik al eerder zei ziet de wagen er zo netjes uit.

En de te vervangen dingen vallen ook wel mee. Berry heeft het meeste meestal wel liggen.
Probeer met de te repareren zaken nog wat extra voordeel te halen op de vraagprijs.

groeten Arjan
 

Berry

OOP Huisleverancier
Goed naar roest kijken en de rest zijn kleinigheidjes ......en een km stand zegt mij helemaal niets ;)
 

richard66

500.000+
Ja die van mijn heeft al een half miljoen km( 2,5 turbo diesel BMW Motor ),weg en rijd nog prima maar wel de hele geschiedenis er bij

En het zijn eerlijke kilometers die hij heeft afgelegd niet mee gerommeld .

Mijn zegt de kilometer stand niet zoveel , als hij maar goed onderhouden is .

Je moet er maar geluk mee hebben je kan niet in een blok kijken .

Gr, Richard. :b
 

Joep

Verbannen
Nee maar beginnen met een lek spruitstuk en een verpest stuurwiel is geen lekker begin toch? ;)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Spruitstuk is bij mij €25 en een stuur voor hem een tientje :)
Moet je kijken wat een geld jij uit geeft voor een auto :'(
 

Joep

Verbannen
Berry zei:
Spruitstuk is bij mij €25 en een stuur voor hem een tientje :)
Moet je kijken wat een geld jij uit geeft voor een auto :'(
Haha, geld moet rollen kerel! Ik bedoelde meer het werk wat je er vanaf het begin dan al aan hebt. Er staan er ook genoeg op marktplaats die in 1x goed zijn toch?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Maar de aanschafprijs van die auto's ligt een stuk hoger dan die 25 voor een spruitstuk en 10 euro voor een stuur.
 
Joep zei:
Berry zei:
Spruitstuk is bij mij €25 en een stuur voor hem een tientje :)
Moet je kijken wat een geld jij uit geeft voor een auto :'(
Haha, geld moet rollen kerel! Ik bedoelde meer het werk wat je er vanaf het begin dan al aan hebt. Er staan er ook genoeg op marktplaats die in 1x goed zijn toch?
Die zou ik dan gelijk kopen als ik jou was Joep ;-).

Gr. Paul
 
Hallo Johannes,

Staat die omega bij Pfeiffer in Sneek ?

Daar zou ik eerst ook gaan kijken maar ben inmiddels al voorzien.

Zolang je je maar niet laat afschepen met het verhaal wat ik wel eens kreeg te horen van de verkoper : "Ach als de motor op temperatuur is is het gat gedicht"

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Elegance is mooie uitvoering, mij in iedergeval goed genoeg !!!!!!!!!!!!

Succes.

Mvgr Rick
 
die omega bij pfeiffer staat er nog steeds voor 1500 hij is zeer groen :'( hij had hem onder de bomen neer gezet 8)7 dat is een vaste meeneem prijs .
ook ben ik even geweest in warten daar staat ook een omi .pfffff wat was die mishandeld binnenzijde slecht ,maar het was alsof die auto de vangrail heeft gekust.
toen ik vroeg of de kofferbak ff open mocht tweifelde de verkoper even...als ik goudvissen had meegenomen hadden ze daar kunnen overleven.
ik geloof dat er min 20cm laag water in stond |:( |:( |:( .
nu ben ik m,n vrouw nog steeds aan het overtuigen dat een automaat echt niet slecht is,maar zij wil echt een schakelbak O-) en het hoeft van haar geen omega te zijn 7(8)7 7(8)7 dat laatste gebeurt echt niet onze volgende auto is zeker een omega, :Y :Y :Y :Y<br /><br />-- 27 jun 2013 19:23 --<br /><br />p.s. die in sneek probeer ik nog steeds te laten zakken,heb het alleen druk want deze week is mijn stiefvader overleden en dat heeft voorang.maar er ligt wel een bod van mij ,dus we wachten af of hij toehapt. |:( |:(
 
Hallo Johannes,

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je stiefvader.

Uiteraard heeft je nare situatie voorrang.

Gewoon nog effe afwachten of wat verder rijden om te kijken voor een geschikt exemplaar.
Ben heel nederland door gecruised maar heb wat ik wilde.

Ben wel van mening dat als je vrouwtje automaat gewend is nooit meer wat anders wilt.

Ik wilde specifiek een automaat, is een luxe en rijdt geweldig en rustgevend.

Automaatbak geeft nagenoeg geen problemen, de auto weet immers zelf het beste wanneer hij schakelen moet.

Succes met je zoektocht weet waar je het over hebt.

Veel sterkte gewenst.
 

richard66

500.000+
Ja voor een mooi en goed exemplaar vragen ze ook gelijk de hooft prijs voor

En als je via bekend goed koop de onderdeeltjes kan vinden word hij ook net zo mooie als een die al perfect is toch en je houd nog wat geld in de zak.

zo zie ik het wel , het is bij mijn ook wel iets van hobby ik mag graag aan auto,s sleutelen .

Maar dat is ieder zijn idee er over . :Y

Gr. Richard :b
 
Bovenaan